Last edited by flevoboys on 30 Dec 2011 17:40, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ja op 1 of andere manier lukt het mij niet om een youtube link te plaatsen.. Ik had de vraag al gesteld in het Stel je vraag topic.
Btw over de track : Ik vond het origineel al een hele vette track, maar dan deze intro
.
Erg fijne edit!
Btw over de track : Ik vond het origineel al een hele vette track, maar dan deze intro
Erg fijne edit!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat voegt Big Bad hier aan toe..?
Niks, echt kut.Kwisniks wrote:Wat voegt Big Bad hier aan toe..?
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Jaa idd waar blijft iedereen, nemen ze hier de moeite niet eens meer voor??
Misschien is dit helemaal niet zo'n slechte edit, vandaar. Vind het eigenlijk best wel geslaagd
.
Opzich vind ik deze edit ook niet zo slecht,
maar ik vind in het orginele nummer de intro juist zo vet
maar ik vind in het orginele nummer de intro juist zo vet
Misschien wordt er telkens op de track beoordeeld en niet op de djCruelty wrote:Waar blijven de Coone haters
On-topic: vind em lekker
Echt verschrikkelijk zelfs en lachwekkend. Die vocalFestuca wrote:meh beetje saai
Het origineel is niet verschrikkelijk, en deze edit is nou niet echt schokkend veel verandering. Het enige dat verandert is, die gare nieuwe intro, is echter een beetje kansloos.
Ik wou nog rustig doen!!G1LL wrote:Echt verschrikkelijk zelfs en lachwekkend. Die vocalFestuca wrote:meh beetje saai![]()
Dit is echt slecht!!
Het origineel daar in tegen is geniaal
Het origineel daar in tegen is geniaal
Ik vind dit juist weer een nice tool, op Qlimax ging deze toen nog wel degelijk hard! 
Moderators die weer het goede voorbeeld geven dat je tracks niet mag afzeiken.G1LL wrote:Echt verschrikkelijk zelfs en lachwekkend. Die vocalFestuca wrote:meh beetje saai![]()
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
lol die vocals ja 
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Vind het wel vet gedaan alleen had hij de vocals misschien wat verder door moeten voeren. Dan ook alle monstah vocals eruit halen
Haha, afzeiken.. Nou vooruit.Edwinn wrote:Moderators die weer het goede voorbeeld geven dat je tracks niet mag afzeiken.G1LL wrote:Echt verschrikkelijk zelfs en lachwekkend. Die vocalFestuca wrote:meh beetje saai![]()
Vind 't geen goed nummer, vocalen zijn slecht en 't voegt totaal niks toe. Nee Coone, origineel is beter
G1LL wrote:Echt verschrikkelijk zelfs en lachwekkend. Die vocalFestuca wrote:meh beetje saai![]()
-
N
Ik kan die vocal juist wel hebben. Leuke tool!
+1Nazale wrote:Ik kan die vocal juist wel hebben. Leuke tool!
Alleen die videoclip van de originele plaat is echt een gevalletje wtf..flevoboys wrote:+1Nazale wrote:Ik kan die vocal juist wel hebben. Leuke tool!
View on YouTube