Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Coone ft. Frontliner

Track(s): World Domination

Filmpje van mijn kant:



En deze van HardstyleFestivalTV
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:23 
 

klinkt wel vet :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel als een toffe melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is dus helemaal 120% mijn stijl, wat een track!! <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt al heel vet! Zeker benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een van de betere mainstream platen van dit jaar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 10:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vind hem leuk tot nu toe! Ben benieuwd naar de HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 11:18 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt wel weer heerlijk! Excited
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Een van de betere mainstream platen van dit jaar! :)


Ik dacht precies hetzelfde ja. Wat een heerlijk nummer. Zullen we deze climax gewoon niet in de qlimax anthem gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, dit klink verrassend vet zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Wow, dit klink verrassend vet zeg :woot:


Dit, kijk uit naar het album van Coone, denk dat dat ons nog wel eens kan verrassen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
denk dat dat ons nog wel eens kan verrassen

Inderdaad, ben alleen benieuwd of dat positief of negatief gaat worden.

Dit nummer klinkt in ieder geval wel goed. Benieuwd naar de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke shizzle :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 19:51 
 
Hardtraxxer

Jezus wat klinkt dit vet!! :love:

Kippevel!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt heel vet, hoop dat de kicks meevallen in hq :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt verrassend goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:48 
 
Hardtraxxer

Klinkt erg goed, had ik niet verwacht van deze 2 mannen samen eerlijk gezegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Wow, dit klink verrassend vet zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt wel aardig dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt lekker, jammer genoeg gemist op thrillogy :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:08 
 
Hardtraxx Newbie

provehito schreef:
jammer genoeg gemist op thrillogy :(

Precies dit :P Heerlijke track. Hopen dat Coone deze draait straks bij Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekke combinatie (qua sounds) als je die voor het eerst leest.

Ik moet wel zeggen dat je veel invloed van allebei hoort, prima zaak. Qua wat je nu kunt horen zit het goed in elkaar. En wat een heerlijke melodielijnen! Pakt me meteen! Ja, dat wordt opletten bij Coone op Qlimax voor deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Klinkt heel vet, hoop dat de kicks meevallen in hq :)


Ga er maar niet van uit :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 15:01 
 
Hardtraxx Newbie

Hoop dat de release date niet zolang op zich gaat wachten.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks