Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 08:28 
 
Hardtraxxer

Coone is toch gewoon een held! :worship: Eerst "Music is art" en nu dit track! Generic sound at its best! Coone <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Coone is toch gewoon een held! :worship: Eerst "Music is art" en nu dit track! Generic sound at its best! Coone <3


Ik hoop voor jou dat dit sarcasme is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:27 
 
Hardtraxxer

Wat een grafplaat. :sleep: Melodie is ongeïnspireerd en oersaai en de synth en de kick heb ik al heel vaak voorbij horen komen. Die discussie op youtube is overigens wel best grappig om lezen. :'') "daarom dat ze ran-d RAWstyle noemen..." :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Coone :/
Wat een bagger nummer, Alleen music is art is aardig van de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:39 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben bang dat de bekendheid van Coone net iets te snel is gegaan. Nu is die enorm populair en kan die het productie technisch niet meer bijwonen en komt die met een hoop generieke tracks, met als dieptepunt deze. Soms verast die ineens weer door met iets leuk te komen maar ik over het algemeen klinken zijn tracks erg inspiratieloos de laatste tijd vind ik. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan überhaupt geen enigszins leuke solo van hem bedenken op Hardstyle-gebied.
Collabs zijn af en toe wel leuk, maar zijn solo's zijn zo magertjes :( Laat wel zien hoe ver je kan komen met goede marketing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:07 
 
Hardtraxxer

Vond Chapter20.12 een prima plaat, Music is Art ging ook nog wel maar vind hier niet heel veel aan.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:57 
 

Like usual, saai. Coone had bij Jump moeten blijven imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Like usual, saai. Coone had bij Jump moeten blijven imo


Of hij moet house gaan maken ofzo, want produceren kan hij wel.

In de hardstyle top hoort hij (naar mijn mening) absoluut niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Ofcourse schreef:
chicken schreef:
Joepie... Coone bewijst toch maar weer mijn held te zijn. >.< :/


Eerlijk gezegd was Coone wel (Mijn) held toen hij zijn album had gemaakt in 1 maand.

Alleen is weer helemaal afgezakt na 3-6 maand. Wat een slechte releases achter mekaar.

Dit nrtje is nog redelijk te doen. Zijn kicks zijn stukke beter, ik geef het een 6/10.

Precies dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Kandidaat voor slechtste plaat van 2012. Deze track is het voorbeeld van hoe het NIET moet. Prutskicks, gerecyclede melodie met een oh zo originele synth, een mid waarvan je gaapt. En dan die reacties eronder bij youtube, met jongetjes die denken dat dit de hardste plaat ooit is met een fantastische melodie en iedereen die dit disliked heeft een steekje loszitten. En dit is dan zogenaamd een professional. Schande.

Dit. Coone. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:58 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
StephanKetz schreef:
Coone is toch gewoon een held! :worship: Eerst "Music is art" en nu dit track! Generic sound at its best! Coone <3


Ik hoop voor jou dat dit sarcasme is..

Nee, is geen sarcasme. I really like it. :loving: Het is een grote kunst, een track te maken, die enerzijds generic is, maar anderzijds memorabele is. En ook de meisjes houden het meest van deze soort tracks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Destination schreef:
StephanKetz schreef:
Coone is toch gewoon een held! :worship: Eerst "Music is art" en nu dit track! Generic sound at its best! Coone <3


Ik hoop voor jou dat dit sarcasme is..

Nee, is geen sarcasme. I really like it. :loving: Het is een grote kunst, een track te maken, die enerzijds generic is, maar anderzijds memorabele is. En ook de meisjes houden het meest van deze soort tracks! :)


Luister maar tracks die je echt mooi vind ipv de meisjes achterna te lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Kandidaat voor slechtste plaat van 2012. Deze track is het voorbeeld van hoe het NIET moet. Prutskicks, gerecyclede melodie met een oh zo originele synth, een mid waarvan je gaapt. En dan die reacties eronder bij youtube, met jongetjes die denken dat dit de hardste plaat ooit is met een fantastische melodie en iedereen die dit disliked heeft een steekje loszitten. En dit is dan zogenaamd een professional. Schande.


U verwoord het prima. Eensch :thumbup:
Youtube comments onder DWX platen is standaard hoofdpijn-trigger :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:27 
 
Hardtraxx Addict

Chapter 2012 vond ik nog een prima plaat. Maar Coone solo is verder nooit interessant geweest. En bij de meeste collabs heb ik altijd het gevoel dat er weinig tot geen werk van hem in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
chicken schreef:
Joepie... Coone bewijst toch maar weer mijn held te zijn. >.< :/


Eerlijk gezegd was Coone wel (Mijn) held toen hij zijn album had gemaakt in 1 maand.

Alleen is weer helemaal afgezakt na 3-6 maand. Wat een slechte releases achter mekaar.

Dit nrtje is nog redelijk te doen. Zijn kicks zijn stukke beter, ik geef het een 6,5/10.


Dit had ik ook, maar alles na z'n album vind ik gewoon matig.

En de kick in deze track is gewoon een clap met bass :/
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks