Last edited by Uniforce on 16 Nov 2011 07:23, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
-
UHardtraxx Addict
- last seen Aug 2026
Hoe zet je het hele filmpje erop... soryy newbie 
Kijk even boven het tekstvak, zie je een youtubetag. Die doe je om je youtubefilmpje heen. Het &...gedeelte moet er wel afgesneden zijn.Uniforce wrote:Hoe zet je het hele filmpje erop... soryy newbie
-
BHardtraxxer
- 77 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
typisch coone 
Geen idee of het Youtube is, maar de climax klinkt veel te chaotisch: teveel klanken die over elkaar heen schreeuwen. Synth zijn wel een beetje standaard. Wel een lekkere melodie, maar had nog wat Neilio-TLC kunnen gebruiken om het een beetje een geheel te maken.
Niet mijn ding dit. Lompe vocals met een standaard melodietje en synth
Oja, deze notencombinatie was ook nog niet gebruikt 
-
UHardtraxx Addict
- last seen Aug 2026
ditLyst wrote:Oja, deze notencombinatie was ook nog niet gebruikt
Jup.Uniforce wrote:ditLyst wrote:Oja, deze notencombinatie was ook nog niet gebruikt
-
A
Ben slechter gewent van Coone
I agree, vind het toch wel iets hebben. Ookal zal het snel gaan vervelen.Almighty wrote:Ben slechter gewent van Coone
Vind dit ook best wel iets hebben, hij verrast me er best mee. Denk dat dat chaotische in de climax aan de kwaliteit van de rip ligt. Zit alleen wat weinig kracht in de intro.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
T
Intro vond ik niet zo heel verkeerd maar de rest 
-
AHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Vind hem wel lekker eigenlijk 
niet heel bijzonder ofzo maar luister gewoon lekker weg
niet heel bijzonder ofzo maar luister gewoon lekker weg
-
J
Verrast me.
Ik neem terug wat ik hier zei.Meph0 wrote:Geen idee of het Youtube is, maar de climax klinkt veel te chaotisch: teveel klanken die over elkaar heen schreeuwen. Synth zijn wel een beetje standaard. Wel een lekkere melodie, maar had nog wat Neilio-TLC kunnen gebruiken om het een beetje een geheel te maken.
Het klinkt in hoge kwaliteit echt dikke prima! Lekkere melodie en de synths zijn helemaal niet afgezaagd. Nee, deze wil ik hebben.
Nee, deze track is niet voor mij weggelegd. Vind de vocals helemaal niks, voor de rest een typische Coone track 
Zijn die vocals niet door datzelfde wijf gezongen als ivan carsten - you try to play me ?.
vind het niet zo'n bijzondere track doet me niet zoveel.
vind het niet zo'n bijzondere track doet me niet zoveel.
Hele slappe energieloze melodie vind ik het. Hier krijg je toch op een dansvloer niet echt het 'beuk-gevoel' bij.b-ram wrote:Niet mijn ding dit. Lompe vocals met een standaard melodietje en synth
-
UHardtraxx Addict
- last seen Aug 2026
Naar een paar keer luisteren vind ik hem best wel lekker!
COONE
COONE