Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Headhunterz

Track(s): Colors (Noiseshock remix)

Sample/video:



Bron: http://harderstate.com/unreleased-hards ... 30536.html

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:11 
 
Hardtraxxer

Qz. schreef:
Artiest: Headhunterz

Track(s): Colors (Noiseshock remix)

Sample/video:



Bron: http://harderstate.com/unreleased-hards ... 30536.html

:worship: :worship: :worship:


Heb nog nooit zo'n zielige producer gezien als hem. Zeer triest evenals al zijn arrogante posts. Het is even wachten op Cosmic want dan heeft hij in zijn eigen ogen echt al de top bereikt en dan kunnen wij lachen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zielig pisventje ja, denkt dat hij alles al heeft bereikt.
Terwijl die alleen een keer support heeft gehad van wildstylez heeft gehad, met een track van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ken hem niet, maar je hoeft toch geen muziek te maken om iets te bereiken (tenminste in de zin van het woord hoe jullie het bedoelen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dat deze zooi hier gepost wordt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:40 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik ken hem niet, maar je hoeft toch geen muziek te maken om iets te bereiken (tenminste in de zin van het woord hoe jullie het bedoelen).


Hoeft inderdaad niet nee, maar Tim van Atmozfears had dit ook aan het begin van zijn 'carrière'. Te arrogant en communiceren naar anderen en zelfs fans alsof ze een mindere zijn. Deze gasten doen het zeker wel om iets te bereiken want betwijfel of ze verder enige herseninhoud hebben om een ander beroep te kunnen uitoefenen. Allemaal verliefd op het luxe DJ leventje, onwetende dat ze zichzelf zo meer in het harnas jagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 14:16 
 
Hardtraxx Newbie

y'all just h8ten cos im famouse hmu if u agre yeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke. Ook geen video meer, dus mag dicht.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks