Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Stephanie

Track(s):
Coldplay - The Scientist (Stephanie Bootleg)

Sample/video:


Bron: FB

Coming soon will be free download for you
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best lekker dit :D
Draaide ze ook op DQ1 @ UV
Moet zeggen dat ze echt een lekkere set draaide toen! :$
Heerlijke mix van oud en nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Best lekker dit :D
Draaide ze ook op DQ1 @ UV
Moet zeggen dat ze echt een lekkere set draaide toen! :$
Heerlijke mix van oud en nieuw


Ik vind haar best ondergewaardeerd als artiest. Ze is niet de beste maar heeft best leuke plaatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Best lekker dit :D
Draaide ze ook op DQ1 @ UV
Moet zeggen dat ze echt een lekkere set draaide toen! :$
Heerlijke mix van oud en nieuw


Ik vind haar best ondergewaardeerd als artiest. Ze is niet de beste maar heeft best leuke plaatjes

Helemaal eens, ze verdient wel wat meer credits.
Met haar techniek qua draaien is ook niets mis en ze betrekt het publiek ook altijd erg leuk erbij! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Moet zeggen dat ze echt een lekkere set draaide toen! :$
Heerlijke mix van oud en nieuw


:yes: :yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op zich wel lekker maar een breek zo lang als een goederentrein en wederom 1 climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Best lekker dit :D
Draaide ze ook op DQ1 @ UV
Moet zeggen dat ze echt een lekkere set draaide toen! :$
Heerlijke mix van oud en nieuw


Ik vind haar best ondergewaardeerd als artiest. Ze is niet de beste maar heeft best leuke plaatjes


Die ze niet zelf maakt. En dat album was echt enorm slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Best lekker dit :D
Draaide ze ook op DQ1 @ UV
Moet zeggen dat ze echt een lekkere set draaide toen! :$
Heerlijke mix van oud en nieuw


Ik vind haar best ondergewaardeerd als artiest. Ze is niet de beste maar heeft best leuke plaatjes

Zou best kunnen, maar sinds ze liedjes ging maken over haar vibrator neem ik haar niet meer serieus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 01:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Best lekker dit :D
Draaide ze ook op DQ1 @ UV
Moet zeggen dat ze echt een lekkere set draaide toen! :$
Heerlijke mix van oud en nieuw


Ik vind haar best ondergewaardeerd als artiest. Ze is niet de beste maar heeft best leuke plaatjes

Zou best kunnen, maar sinds ze liedjes ging maken over haar vibrator neem ik haar niet meer serieus :lol:


laten we het er op houden dat ze meer is dan mandy, maar toch ook niet serieus te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne plaat dit :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks