Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Code Black

Track(s): Together As One

Sample/video:


Bron: YT

:loving: :loving: :loving:

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/code-black-chapter-2-wer10-t62893.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GVD NIEUWE SOUNDS GVD! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke om eens wat nieuwe sounds van hem te horen :), al verveelde die oude me ook nog steeds niet. Dikke track :D :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hehe :thumbsup:

Was dat stijltje van de laatste jaren wel beu, nooit veel gevonden trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dit is echt vet, goeie, flinke bak euforie. Hoop dat z'n album nog meer aangename verassingen bevat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ik weet het nog niet. Het is weer eens wat anders, dat dan weer wel. Ik ben voor experimenteren, maar die intro kan ik niks mee. Melodie klinkt prima, echter moet ik wel wennen aan de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran

Buiten de intro om is het echt een dikke plaat. Benieuwd naar de rest van zn album
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind m wat leeg klinken. Wel hele dikke sounddesign :thumbup: Sommige sounds doen me denken aan Sub Zero Project
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze klinkt wel lekker na een paar keer geluisterd te hebben! Lang geleden dat Code Black wat heeft uitgebracht dat mij boeide
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 14:43 
 

vind die sounds nou ook weer niet zo extreem anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niemand die dit n beetje op club bizarre vind lijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Niemand die dit n beetje op club bizarre vind lijken?


Hmm heeft er wel iets van weg eigenlijk ja! Vind no reality alleen wel lekkerder eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Niemand die dit n beetje op club bizarre vind lijken?


Beetje wel ja nu je het zegt. Kan gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Climax is echt heel vet! lijkt wel beetje op club bizarre idd. Vind de mid daarintegen mwah, kick mist een beetje power imo
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks