Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Toneshifterz
Track(s): I Want To Party

Sample/video:


@3:42
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 17:14 
 
Hardtraxxer

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Lijkt erop dat dit de eerste plaat van Code Black is die ik wat minder vind, ben altijd wel fan van zijn vocalen maar de climax doet me wat minder. :(

EDIT: en gelukkig is dat niet zo nu blijkt dat het van Toneshifterz is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Na deze een 2e keer geluisterd te hebben kan dit ook zomaar een Toneshifterz plaat zijn aan de kicks te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Na deze een 2e keer geluisterd te hebben kan dit ook zomaar een Toneshifterz plaat zijn aan de kicks te horen
De synth vind ik ook wel echt Tsz achtig. Vocal weer meer code black
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Had ik toch gelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Wat een vreselijke saaie track zeg.. kicks zijn niet best en de melodie doet me helemaal niks helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie best lekker zomers gevoel geven ofzo haha :P, op een festival is deze denk ik best heerlijk om te horen, alleen ik erger me tikkie aan de kicks haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 01:07 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk plaatje.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks