Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft wel wat weg van Brighter Day maar ik vind deze wel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:04 
 
Hardtraxxer

vind dit echt nergens op klinken sorry... vond code black eerder veel beter met F.E.A.R, Red planet en die remix van zatox...

jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

nieuwe-tracks-hs/code-black-id-t35458.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:38 
 
Hardtraxxer

wat een plaat :love: :worship: echt een baas in mooie melodien maken deze man. Meeeer van dit graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/code-black-id-t35458.html


Mag hier verder
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks