Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:13 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Code Black

Track(s): Give You Up

Sample/video:


@15:42
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie doet me een beetje denken aan Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust met een Armin van Buuren touch.
Klinkt wel leuk voor de rest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus wat is deze pitch lelijk zeg.
melo is best lekker maar rest is niks voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 19:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Melodie doet me een beetje denken aan Noisecontrollers & Wildstylez - Stardust met een Armin van Buuren touch.
Klinkt wel leuk voor de rest :)


precies wat ik dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een standaardplaat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dit lijkt me eerder een Brennan Heart track als ik eerlijk ben.. Wat waarschijnlijk via een omweg op het zelfde neerkomt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2013 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lekker trackje, fijn trancy gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
jezus wat is deze pitch lelijk zeg.
melo is best lekker maar rest is niks voor mij


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:04 
 
Hardtraxx Addict

Code Black - Give You Up


@15:42
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 13:53 
 
Hardtraxxer

b-plan schreef:
Saai :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Wat is deze pitch lelijk zeg.

Track komt ook saai over. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 17:00 
 

Leuk plaatje! Vond Brighter Day ook al een prima plaat, kan me hier ook wel op vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Leuk plaatje! Vond Brighter Day ook al een prima plaat, kan me hier ook wel op vermaken :)


Helemaal mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem best leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Leuk plaatje! Vond Brighter Day ook al een prima plaat, kan me hier ook wel op vermaken :)

Exact mijn mening :). Dat energieke van Code Black mag ik wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Zelfde als Brighter Day, leuke intro maar de climax is niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brighter Day is in mijn ogen echt 100 keer beter dan deze plaat. Vind dit niet zo bijzonder eigenlijk, die melodie is inderdaad ook gewoon een mindere versie van Stardust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 08:52 
 
Hardtraxx Veteran

top 40 muziek.. nee heb de moeite niet genomen om de track af te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 15:44 
 

Forbidden Phobia schreef:
top 40 muziek.. nee heb de moeite niet genomen om de track af te luisteren.


:yawn:

Lekker dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 16:01 
 

Vond brighter day nog wel leuk weg luisteren, maar dit word me allemaal weer iets te standaard en saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Code Black vocals zijn weer te gay voor woorden en altijd hetzelfde, wat een boutplaat ook weer overigens. Die vent staat echt onderaan mijn lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:29 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere plaat, weeral van die heerlijke vocals. Dat stijltje van Code Black ligt mij echt helemaal, topproducer!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks