Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffffff, wat goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de Decibel CD eindelijk in HQ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 00:19 
 
Hardtraxx Addict



Man wat een parel!! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 12:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik moet hem nog wat vaker horen. Ben er nog niet zo kapot van zoals de rest hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke zweefplaat dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:06 
 

Wat een heerlijke melodie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor. Mooie melodie ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! ^^ Lijkt echter ook wel een beetje op Brighter Day.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu weer in HWS en op Mysteryland ook al: deze plaat pakt me keer op keer. Wát een geniale sfeer zit in deze plaat en die euforie is gewoon met bakladingen aanwezig. Supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Hoooollyyy shiiiit, wat een heeeerlijke plaat zeg! Vocals, melodie en kicks allemaal perfect, maar het beste is nog die beetje zeurderige synth, doet me denken aan zo'n oud episch dance-nummer, kan alleen niet op de naam komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:29 
 
Hardtraxx Elite

Haha namen zoals feel good zijn er te veel de laatste tijd:
Code Black - Feel's Good
Noisecontrollers - Feel So Good
Bass Modulators & Audiotricz - Feel Good
Micromakine - So Good!
The Pitcher - Gotta Feel

OT: Heerlijke mainstream plaat met een fascinerende melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afschuwelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Haha namen zoals feel good zijn er te veel de laatste tijd:
Code Black - Feel's Good
Noisecontrollers - Feel So Good
Bass Modulators & Audiotricz - Feel Good
Micromakine - So Good!
The Pitcher - Gotta Feel

OT: Heerlijke mainstream plaat met een fascinerende melodie.

Om even random MM tussen mainstream artiesten te noemen :lol:

Heerlijk plaatje dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 18:45 
 
Hardtraxx Elite

XtD schreef:
Andromeda schreef:
verhaaltje

OT: Heerlijke mainstream plaat met een fascinerende melodie.

Om even random MM tussen mainstream artiesten te noemen :lol:

Heerlijk plaatje dit :)

Ja, staat er inderdaad best random tussen maar het is wel zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Heerlijke plaat! ^^ Lijkt echter ook wel een beetje op Brighter Day.


Yes, ben niet de enige haha

OT: Lekker zomers plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 05:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feel's? Srsly?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:31 
 
Hardtraxxer

deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat idd,
Khadber schreef:
Wát een geniale sfeer zit er in deze plaat en die euforie is gewoon met bakladingen aanwezig. Supervet!
:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Kon dat niet in het releasetopic? Onnodig bumpen dit.. :p
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks