Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 18:23 
 
Hardtraxx Crew

Artiest: Code Black & Anderex

Track(s): ID

Sample/video:


Bron: ^


die kick op 1:01 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is dat toch voor ziekelijke trend geworden met zulke ontiegelijke schelle klote kicks? Dat mensen en de producers zelf dit mooi vinden kan ik met mijn kop echt niet bij, puur en alleen om een dopamine momentje te kunnen pakken, maak gewoon fatsoenlijke muziek zoals Brighter Day… :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 18:41 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Wat is dat toch voor ziekelijke trend geworden met zulke ontiegelijke schelle klote kicks? Dat mensen en de producers zelf dit mooi vinden kan ik met mijn kop echt niet bij, puur en alleen om een dopamine momentje te kunnen pakken, maak gewoon fatsoenlijke muziek zoals Brighter Day… :/


Brighter Day :drool: . De Code Black van tegenwoordig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die eerste kick is helemaal niks, rest is top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2023 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een trieste herrie dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2024 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Wat is dat toch voor ziekelijke trend geworden met zulke ontiegelijke schelle klote kicks? Dat mensen en de producers zelf dit mooi vinden kan ik met mijn kop echt niet bij, puur en alleen om een dopamine momentje te kunnen pakken, maak gewoon fatsoenlijke muziek zoals Brighter Day… :/


Refuzion antwoorde tijd geleden op instagram dat hardstyle niet meer voor iedereen is en dat ze maken wat ze willen, ze hebben blijkbaar gehoorbeschadiging opgelopen want het klinkt nergens naar, Tiktok etc maakt meer kapot dan we denken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2024 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anderex is ook behoorlijk afgegleden zeg, dit klinkt namelijk echt helemaal nergens naar.. Ik vond hem twee jaar geleden nog één van de meest veelbelovende talenten in de raw met tracks als Simulation en Renaissance. Jammer..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks