Hard nummer, maar niks nieuws. Vocals zijn tenenkrommend. Ik bedoel, live zou ik die vocals prima vinden maar kwalitatief vind ik dit gewoon slecht. Het is alsof veel van die MC's zich inhouden, in plaats van met echt kracht achter hun stem te komen. Hierdoor krijg je een beetje dat awkward effect vind ik. Veel Nederlandse MC's/vocalists hebben hier last van imo.