Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:49 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Thanks everyone for all the kind comments and reactions about the track in the endshow.

When we started working on the track we got inspired by legendary endshows tracks such as Timeless and Forgotten Moments. We wanted to create an atmosphere that unites all aspects that makes harddance music great.

The breaks in the track are, as some of you noticed, inspired by The M Machine's track Luma. Eventho sampling and copying nowdays seems to be the market's standard we feel that credits should go where they belong. We have been in touch with the artists and decided together to change the releasename in a proper way so no disrespect is done.
Hope that clears things up for those that were wondering.


Overigens lees je bij The M Machine weer overal terug dat het originele arrangement van Chopin is. Dat mag je gewoon gebruiken omdat daar geen auteursrecht op zit. Best netjes dat ze dan een andere artiest credits geven uit respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:55 
 
Hardtraxxer

Forthehardest schreef:
Citaat:
Thanks everyone for all the kind comments and reactions about the track in the endshow.

When we started working on the track we got inspired by legendary endshows tracks such as Timeless and Forgotten Moments. We wanted to create an atmosphere that unites all aspects that makes harddance music great.

The breaks in the track are, as some of you noticed, inspired by The M Machine's track Luma. Eventho sampling and copying nowdays seems to be the market's standard we feel that credits should go where they belong. We have been in touch with the artists and decided together to change the releasename in a proper way so no disrespect is done.
Hope that clears things up for those that were wondering.


Overigens lees je bij The M Machine weer overal terug dat het originele arrangement van Chopin is. Dat mag je gewoon gebruiken omdat daar geen auteursrecht op zit. Best netjes dat ze dan een andere artiest credits geven uit respect.


Inderdaad goed dat ze dat doen. Ben wel blij met de uitleg. Laatste paar tracks van hen bevielen me heel erg dus was jammer geweest als dit op een niet nette manier gedaan was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk nieuws dat Armin van Buuren de track ook vol draait in zijn sets :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forthehardest schreef:

Overigens lees je bij The M Machine weer overal terug dat het originele arrangement van Chopin is. Dat mag je gewoon gebruiken omdat daar geen auteursrecht op zit. Best netjes dat ze dan een andere artiest credits geven uit respect.


Waar zie je dat als ik zo vrij mag zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Forthehardest schreef:

Overigens lees je bij The M Machine weer overal terug dat het originele arrangement van Chopin is. Dat mag je gewoon gebruiken omdat daar geen auteursrecht op zit. Best netjes dat ze dan een andere artiest credits geven uit respect.


Waar zie je dat als ik zo vrij mag zijn?

Bump, zou dit graag willen weten @forthehardest! Doe het maar even zo omdat je geen PM functie hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 18:17 
 
Hardtraxx Elite

Chrypt0n schreef:
Eerst dacht ik "wauw Clockartz heeft een pareltje neergezet", maar nu ik weet dat het eigenlijk gewoon een remix is vind ik hem ineens wat minder xd

Dit vind ik dus zo’n onzin. Als ik iets lekker vind klinken boeit het me geen fuck of het gejat, geremixed, bootleg, genderneutraal of whatever is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens maar geef artiesten wel automatisch minder credits als het voor zo'n groot deel is overgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 21:32 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Chrypt0n schreef:
Eerst dacht ik "wauw Clockartz heeft een pareltje neergezet", maar nu ik weet dat het eigenlijk gewoon een remix is vind ik hem ineens wat minder xd

Dit vind ik dus zo’n onzin. Als ik iets lekker vind klinken boeit het me geen fuck of het gejat, geremixed, bootleg, genderneutraal of whatever is.


Onzin vind ik wat te overdreven. Ik dacht dat het volledige nummer zo door Clockartz bedacht was dus vond ik het super vet wat ze neergezet hebben. Nu dat ik weet dat de rode draad van deze plaat door een andere producer bedacht is en Clockartz het in een hardstyle jasje gedaan hebben, vind ik het daardoor minder bijzonder.

Geen flauw idee wat het dan onzin maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Chrypt0n schreef:
Millard Fillmore schreef:
Chrypt0n schreef:
Eerst dacht ik "wauw Clockartz heeft een pareltje neergezet", maar nu ik weet dat het eigenlijk gewoon een remix is vind ik hem ineens wat minder xd

Dit vind ik dus zo’n onzin. Als ik iets lekker vind klinken boeit het me geen fuck of het gejat, geremixed, bootleg, genderneutraal of whatever is.


Onzin vind ik wat te overdreven. Ik dacht dat het volledige nummer zo door Clockartz bedacht was dus vond ik het super vet wat ze neergezet hebben. Nu dat ik weet dat de rode draad van deze plaat door een andere producer bedacht is en Clockartz het in een hardstyle jasje gedaan hebben, vind ik het daardoor minder bijzonder.

Geen flauw idee wat het dan onzin maakt

Prima dat het minder bijzonder is maar het klinkt daardoor toch niet minder goed?
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks