Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Clock kid

Track(s): Wildfire

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:56 

Hardtraxx Veteran

Ten eerste hoor je goed dat Thera hem lessen heeft gegevend. De kicks hebben namelijk zo'n trilling die je ook in Breaking Point enzo hoort. De mid-intro vind ik niet compleet. Het mist een stukje drive en diepgang. Het klinkt allemaal te oppervlakkig in mijn oren. De break is erg lang (er komt ook een short mix dus de break zal wel ingekort worden). Verder wordt het duistere melodietje/muziekje te abrupt afgekapt naar de vocal in de break.
Opbouw met die opkomende screeches is wel heel baas en dan die climax :worship: :worship: :worship:
Mag nog wel wat aan de mid-intro en de break gewerkt worden climax is super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 20:59 

Hardtraxx Veteran

Kicks zijn heel prima, maar zoals Wout al zegt hoor je duidelijk een Thera-soundje erin met die tril.
Het geheel vind ik maar saai, klinkt heel leeg allemaal. Met een paar fx kicks en nog wat extra sounds klinkt het meteen voller en dus ook energieker. Ongeïnspireerde climax die meteen al begint te vervelen.
Sounds die zijn gebruikt klinken wel goed, hij komt er wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:10 

Hardtraxx Addict

Die intro is echt :yay: :yay: :yay: Daar krijg ik nou kippenvel van :drool: Choir (L)

Inderdaad veel gelijkenis met de kicks uit Breaking Point en ook het feit dat de track wat leeg is.

Het concept vind ik in ieder geval echt gruwelijk, en de sfeer die gecreëerd wordt is precies mijn stijl :corn:

Heel jammer van de negatieve kanten, dit had echt een topplaat kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:14 

Hardtraxx Veteran

Hij mag wel een minuutje of 2 korter duren. Nu is het allemaal wat eentonig. Wel leuke sounds, maar laat hem in ieder geval een eigen kick maken. Te overduidelijk nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:21 

Hardtraxx Veteran

www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs ... 33099.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks