Kick is prima! Sounds klinken ook wel ok. Anti had wat mij betreft niet gehoeven, hoor je zovaak de laatste tijd. Hoop nogmaals dat Clock Kid deze stijgende lijn voortzet en door gaat breken als artiest. Worden we nog vaker op zijn bazensetjes getrakteerd
Kick is juist helemaal niet prima. Ik hoor hem amper Misschien ligt dat aan de kwaliteit natuurlijk. Verder zijn die geluidjes een beetje irritant eigenlijk. En over het algemeen klinkt heel de track nogal dof en leeg.
Kick had van mij wel een langere tail mogen hebben, nu klinkt het allemaal iets te droog/leeg. Wel een leuke sfeer, maar dit is, wat ik net ook al zei, iets te leeg allemaal mede door de kick.