Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Chris One

Track(s): Wolf Amongst Dogs

Sample/video:


Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt tot dusver erg gaaf, beetje experimenteel!
Benieuwd naar meer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt een beetje Wavolizer-achtig gok ik. Klinkt tot nu toe al gruwelijk :D
Ik verwacht een fijne sfeer in de break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oe, eindelijk weer eens wat anders dan de uitgemolken raw hardstyle tracks de laatste tijd. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Klinkt tot dusver erg gaaf, beetje experimenteel!
Benieuwd naar meer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

apart, maar inderdaad eens een keer wat anders, goeie zaak dat hij weer aan het produceren is geslagen, een keer een wat ander stijltje tussendoor kan wel een verademing zijn :thumbsup:

Wavolizer is idd ook het eerste waar ik aan dacht, collab zou vet zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat, vage distortie achter de tail xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:30 
 
Hardtraxxer

Chris One absolute nummer 1 voor mij. Kan geen slechte plaat van hem opnoemen maar ik weet nog niet zo goed wat ik hier van vind. Wacht ff HQ af :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt gewaardeerd dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel beetje rare vocalen. Lijkt wel die gast van de magic show...
Geintje natuurlijk!

Wel raar om alleen een intro te draaien als sneak preview. :P Benieuwd hoe deze track gaat zijn. Beloofd veel goeds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt heerlijk. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt al heel veelbelovend dit! :)

Kan het dat dit zijn 'hardste kick ooit' wat hij zei op FB? Of is daar sowieso al meer over bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt goed, weer is wat anders dus interesse gewekt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Klinkt al heel veelbelovend dit! :)

Kan het dat dit zijn 'hardste kick ooit' wat hij zei op FB? Of is daar sowieso al meer over bekend?


Nee dat was bij zijn bootleg van het Qapital anthem en die wou hij in deze set ook draaien alleen had hij niet genoeg tijd om de set fatsoenlijk af te maken, maar hij zei dat er nog genoeg nieuwe tracks etc aankomen :D
dus ik ben heel benieuwd, want dit klinkt zekers te weten naar meer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: klinkt erg bruut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2014 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wauw heerlijk, deed mij meteen aan The chief denken :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks