b-plan schreef:
Tuurlijk produceerd hij wel, maar toch niet in de mate dat hij de ene na de andere uitpoept.
Snap trouwens ook niet waarom hij niet zoveel geboekt wordt maakt toch prima plaatjes, zijn laatste grote boeking was Hardbass 2012 denk ik

Als ik Chris One zijn FB een beetje zie is het heel erg veel inactiviteit. Weinig promotie, weinig teases tegenover de constante updates en promoties van andere artiesten. Misschien druk met andere dingen, misschien vindt hij het wel best zo. Alleen tegenwoordig moet je jezelf kapot hypen, promoten en non-stop bezig zijn met jezelf op de kaart zetten. Dat doet hij niet. Neemt niet weg dat hij wel toffe en goede platen produceert, maar als je hem in een line-up zet is het geen publiekstrekker en je kan er donder op zeggen dat 'het grote publiek' een zooi van zijn platen niet eens kent.. Neem een Delete, ook een echte unieke en harde sound, maar deze man wordt wel geboekt. Ik zie hem ook actiever in de media bezig met promoties van werk en waar hij mee bezig is. Dat houdt het publiek scherp en nieuwsgierig!