Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 15:15 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Chris One

Track(s): Scum (Caine Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 16:57 
 
Artiest

Is geen Phuture Noize remix! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Is geen Phuture Noize remix! :)

Thyron Remix dan? ;)

Hij heeft trouwens gelijk:
Phuture Noize @ Facebook:
Citaat:
At Theracords Celebrates we played this remix of Chris One - Scum.

It's not ours, who made this epic remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Zal wel Caine zijn, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt nog niet eens een heel klein beetje in de buurt van het origineel deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 16:27 
 
Hardtraxx Addict


@2:25:08
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 18:16 
 
Hardtraxx Elite

Tegenvallertje.
Hoor eigenlijk alle requital sounds, maar dan in een Scum jasje.. ofzoiets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind m zeker niet tegenvallen!
Had veel erger kunnen zijn :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gave remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette remix, ook zeker een leuke en ondergewaardeerde plaat om te remixen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde hem net in een set, buiten de holle kicks is deze echt heel gaaf :D Origineel blijft natuurlijk wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 12:37 
 
Hardtraxx Elite

Ben m na een paar keer gehoord te hebben wel wat meer gaan waarderen.
Kicks zijn niet mijn ding.. rest toch wel behoorlijk vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Hoorde hem net in een set, buiten de holle kicks is deze echt heel gaaf :D Origineel blijft natuurlijk wel beter.

Hier sluit ik me bij aan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks