Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Chris One

Track(s): MF Punk (Dj Thera Remix)

Sample/video:


Bron: https://www.facebook.com/DjTheraOfficial
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat nieuwe Thera stijltje bevalt me wel! Kicks doen het ook nu weer zeer goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 22:38 
 
Hardtraxx Elite

Nog niet echt overtuigd... Kicks komen niet echt goed over. Sounds zijn wel leuk gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm doet me op het moment nog niet zo gek veel, maar zou live vast een stuk interessanter klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:00 
 
Hardtraxxer

Lekker joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog niet heel bijzonder dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 14:44 
 
Hardtraxxer

die kicks doen me een beetje denken aan de kicks van een aantal jaar geleden, vallen iig goed in de smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt nog heel erg leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Jaa lekker nostalgisch sfeertje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paar keer geluisted, begint wel beetje bij me te groeien dat stukje, zit toch wel een soort van droge drive in dat nummer, ben in ieder geva benieuw naar de rest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 10:01 
 
Hardtraxxer



@25:10

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 14:01 
 
Hardtraxx Elite

Jaaaa, lekkere drive en goede kicks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 17:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker


@49.22

Dikke kicks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 21:05 
 
Hardtraxx Newbie

Die drive is goedhoaa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax vind ik niet erg boeiend, maar de mid-intro en outro daarentegen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Climax vind ik niet erg boeiend, maar de mid-intro en outro daarentegen :drool:

Dit had ik eerst ook. Maar dat chaotische en toch rustige sfeertje in de climax vind ik nu ook verdomd lekker.
Mid-intro en outro vind ik fenomenaal om de drive en kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
flevoboys schreef:
Climax vind ik niet erg boeiend, maar de mid-intro en outro daarentegen :drool:

Dit had ik eerst ook. Maar dat chaotische en toch rustige sfeertje in de climax vind ik nu ook verdomd lekker.
Mid-intro en outro vind ik fenomenaal om de drive en kicks :loving:


Ik ben van mening veranderd nu ik 'm voor de 2e x live gehoord heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 17:38 
 
Hardtraxx Addict

Dat sfeertje in die break is te vet gewoon :loving: Die melodie :worship: (De korte noten vooral)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks