Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:57 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Chaotic Spirit

Track(s): Warrior

Sample/video:
https://www.facebook.com/photo.php?v=641061809296438
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klapt dr op :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh wauw :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

God wat kijk ik uit naar Bass Protocol :love:. Dit is live zo ontiegelijk vet volgens mij :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 23:55 
 
Hardtraxx Veteran



Beta versie trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof het onder een brug geproduceerd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel wat hebben, bram. Platte kicksels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje chaotisch gedoe, kicks zijn wel tof. Alleen lijken ze een beetje op Open the Gate van adaro en een mix van Riiho?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 20:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Über dikke track zeker nu al 1 van me favorieten! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bartj0418 schreef:
Über dikke track zeker nu al 1 van me favorieten! :worship:


Dan heb je nog niet zoveel tracks geluisterd ofwel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 19:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zin schreef:
bartj0418 schreef:
Über dikke track zeker nu al 1 van me favorieten! :worship:


Dan heb je nog niet zoveel tracks geluisterd ofwel? :P


Vind het echt knap dat je aan mijn smaak kan zien of iemand veel of weinig tracks heeft geluisterd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bartj0418 schreef:
Zin schreef:
bartj0418 schreef:
Über dikke track zeker nu al 1 van me favorieten! :worship:


Dan heb je nog niet zoveel tracks geluisterd ofwel? :P


Vind het echt knap dat je aan mijn smaak kan zien of iemand veel of weinig tracks heeft geluisterd :lol:


Het zegt al genoeg als dit een van je favorieten is. Het nummertje is niet verkeerd, zeer zeker niet, maar het is net zo standaard als zowat bijna alle andere raw hardstyle nummers xd

Dus ik neem aan dat als jij dit een van je favorieten noemt, je waarschijnlijk nog niet zoveel tracks kent of hebt geluisterd. Verder bedoel ik er helemaal niks mee hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Het zegt al genoeg als dit een van je favorieten is. Het nummertje is niet verkeerd, zeer zeker niet, maar het is net zo standaard als zowat bijna alle andere raw hardstyle nummers xd

Dus ik neem aan dat als jij dit een van je favorieten noemt, je waarschijnlijk nog niet zoveel tracks kent of hebt geluisterd. Verder bedoel ik er helemaal niks mee hoor :thumbup:

Misschien heb je wel gelijk en zal ik hem na een week of 2 wel zat zijn, maar vind de kick echt heerlijk. En ik ken té veel tracks en dat zeg ik niet om op te scheppen. Ik bedoelde er ook niks mee maar vond het best knap :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:39 
 

b-ram schreef:
Alsof het onder een brug geproduceerd is.

Ik probeer er nog steeds achter te komen wat dit precies betekent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
b-ram schreef:
Alsof het onder een brug geproduceerd is.

Ik probeer er nog steeds achter te komen wat dit precies betekent..

Nu je het zegt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik mag hopen dat die laatste soundcloud versie niet de HQ is...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Ik mag hopen dat die laatste soundcloud versie niet de HQ is...?

Setripje + is geen definitieve versie. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Beta versie trouwens.

Duidelijk gezegd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Beetje chaotisch gedoe


Daarom heet hij toch ook Chaotic Spirit? :P

Vind deze track echt vet, die kicks :worship: :bomb:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks