bartj0418 schreef:
Zin schreef:
bartj0418 schreef:
Über dikke track zeker nu al 1 van me favorieten!

Dan heb je nog niet zoveel tracks geluisterd ofwel?

Vind het echt knap dat je aan mijn smaak kan zien of iemand veel of weinig tracks heeft geluisterd

Het zegt al genoeg als dit een van je favorieten is. Het nummertje is niet verkeerd, zeer zeker niet, maar het is net zo standaard als zowat bijna alle andere raw hardstyle nummers
Dus ik neem aan dat als jij dit een van je favorieten noemt, je waarschijnlijk nog niet zoveel tracks kent of hebt geluisterd. Verder bedoel ik er helemaal niks mee hoor
