Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 13:58 
 
Hardtraxxer



Raar dat deze er ook nog niet op stond

@ 70:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Epische sounds. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke remix :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Vindt bijna alle Phuture Noize nummers wel vet, maar heb niet vaak dat echte wauw gevoel.
Had ik alleen bij Fire In the Hole en Sin City Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super vet dit! Die intro is zo gigantisch dik, altijd die lekkere sounds! :woot:
Climax vind ik iets minder vet maar over het algeheel een heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:37 
 
Hardtraxx Addict

Andere Phuture Noize tracks heb ik wat meer mee ;) deze doet me niet heel erg veel eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet :woot: die midintro ook :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow klinkt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette remix zeg, sounds en kicks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@106.42


Een van de eerste nummers van Phuture Noize die me wel weet te boeien, kick is stukken beter in dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 00:21 
 
Hardtraxxer

Eindelijk een remix die beter is dan het origineel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa lekker! Ook dikke sounds! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 14:54 
 
Hardtraxxer

:bomb: :bomb: :bomb: wat een plaat ging echt knoert hard op hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 19:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eindelijk lekkere kicks van PN. Stoorde me altijd enorm aan die slecht gemasterde kicks. Deze hebben wel wat weg van oude Pitcher/Zany/DR kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Midintro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eindelijk lekkere kicks van PN. Stoorde me altijd enorm aan die slecht gemasterde kicks. Deze hebben wel wat weg van oude Pitcher/Zany/DR kicks.


Idd! En als ze deze kicks nou aanhouden of zelfs nog meer verbeteren, dan zie ik een nog betere toekomst voor ze! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een drive weer, gasten weten niet van ophouden. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran


@39:48

Die sounds :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Eindelijk een remix die beter is dan het origineel :thumbsup:


dat origineel was ook behoorlijk waardeloos als je het mij vraagt... >.<

deze remix inderdaad wel heel erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:26 
 
Hardtraxxer

:thumbsup: :thumbsup: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran


Geslaagde remix. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nice, naast de DP remix van The Black Demon nog een vette remix. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 21:13 
 
Hardtraxx Addict

Die kick op 1:11 als hij erin klapt :drool: Zeker een geslaagde remix :worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks