Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Chain Reaction

Track(s): Oldschool Style

Sample/video:


Bron: Beschrijving

Wordt dus een EP, maar er is geen datum, CATID of verdere tracks bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit nog best leuk klinken eigenlijk. Doet me inderdaad wat denken aan de oudere MiM stijl. :)
Leuk plaatje denk ik ook om live te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:23 
 

Ik vind hem wel vet, maar toch ook wat eentonig! Iets vaker luisteren en een keer live horen voor het eindoordeel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:23 
 

bestaat hij ook nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt leuk, live zal die ook wel goed gaan. De tweede climax mischien iets meer uitwerken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
bestaat hij ook nog?


CR op fb:

Chain Reaction schreef:
After a break of a few months, back in the studio...
Here is the first preview of my Eternal EP.
Chain Reaction - Oldschool Style
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meer in deze stijl, klinkt erg goed! Denk dat dit soort plaatjes live ook goed gaan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maakt hij dit zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was dit niet eerst One With the Shadows maar dan met andere vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik! :thumbsup: Meer van dit graag! Ik was bang om de TRB kick weer te gaan horen in ook zo'n stijl plaat. Maar dit staat mij wel aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Was dit niet eerst One With the Shadows maar dan met andere vocals?


Citaat:
"One with the shadows" are you???

Citaat:
That was a set up, Totally different track atm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het dus echt maar 10% afwijken van One With The Shadows.

Klinkt ook heel erg alsof Angerfist hier een handje in heeft geholpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hele dikke track dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Ik vind het dus echt maar 10% afwijken van One With The Shadows.

Klinkt ook heel erg alsof Angerfist hier een handje in heeft geholpen

Het is toch algemeen bekend dat heel Minus is More toegang heeft tot de soundbank van Angerfist? Vrij logisch dat het dan best als een Angerfist plaatje kan klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
tjakevladze schreef:
Ik vind het dus echt maar 10% afwijken van One With The Shadows.

Klinkt ook heel erg alsof Angerfist hier een handje in heeft geholpen

Het is toch algemeen bekend dat heel Minus is More toegang heeft tot de soundbank van Angerfist? Vrij logisch dat het dan best als een Angerfist plaatje kan klinken.

Klinkt meer dan alleen sounds voor mij (opbouw melodie etc). Maar dat is niet erg want ik vind het een toffe plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 14:37 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
tjakevladze schreef:
Ik vind het dus echt maar 10% afwijken van One With The Shadows.

Klinkt ook heel erg alsof Angerfist hier een handje in heeft geholpen

Het is toch algemeen bekend dat heel Minus is More toegang heeft tot de soundbank van Angerfist? Vrij logisch dat het dan best als een Angerfist plaatje kan klinken.


bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Maakt hij dit zelf?


Ben er zeker van dat de Lellebel EP en dus ook de latere tracks zoals Barricade, The Crazy Ones door Crypsis gemaakt zijn.

Heb Crypsis er ooit eens over aangesproken en hij antwoordde maar heel vaag. :)
Natuurlijk gaan ze dit nooit toegeven of 't nu door Crypsis, Angerfist fzo gemaakt wordt maar..

Ontopic: doet me nog niet veel, dan vind ik Barricade en The Crazy Ones interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf boeit het door wie het gemaakt is? Vind trouwens de tweede climax erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 20:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Wtf boeit het door wie het gemaakt is? Vind trouwens de tweede climax erg vet!


Doe is rustig, het is maar een vraag hoor. Voor mijn 'respect' naar een DJ toe vind ik het interessant om te weten of hij dit zelf maakt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
TSFH schreef:
Wtf boeit het door wie het gemaakt is? Vind trouwens de tweede climax erg vet!


Doe is rustig, het is maar een vraag hoor. Voor mijn 'respect' naar een DJ toe vind ik het interessant om te weten of hij dit zelf maakt of niet.


Dat snap ik wel, maar snap niet dat mensen er soms zo'n groot probleem van maken. Nu is dat hier niet het geval, maar soms bij andere topics of laat ik zeggen nummers wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 20:14 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vindt het een beetje leegjes klinken, gaat opzich wel lekker maar mis toch iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Ik vind het dus echt maar 10% afwijken van One With The Shadows.

Klinkt ook heel erg alsof Angerfist hier een handje in heeft geholpen


Cypris invloeden: Ja
Angerfist: Nah
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 01:17 
 
Hardtraxxer

jammer dat de kick aangepast is, vond de hardere kick in "one with the shadows" lekkerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaa, vet dit!
Heeft inderdaad wel een klein beetje oude MiM invloeden, en dat is nooit verkeerd denk ik.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks