Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:54 

Hardtraxx Addict

Artiest: Chain Reaction

Track(s): Like A Boss

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:56 

Hardtraxx Veteran

Die vocals :lol:
Lijkt verder erg op The Record Breaking. Toch vind ik dit nummer facking gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:05 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de vocalen juist vet! En het geheel voor zover dat nu te horen valt ook wel. Hij is een erg leuke, nieuwe weg ingeslagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:06 

Hardtraxx Crew

Waar zijn die vocals ook al weer van? Vind ze wel heel gaaf. Voor de rest wel een leuk nummer, maar komt nogal traag over. Had wat meer drive in mogen zitten. Jammer, want de sounds zijn wel gaaf gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:06 

Hardtraxx Beheerder

wat een aids vocals. doe mij maar gewoon the record breaking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:07 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Waar zijn die vocals ook al weer van? Vind ze wel heel gaaf. Voor de rest wel een leuk nummer, maar komt nogal traag over. Had wat meer drive in mogen zitten. Jammer, want de sounds zijn wel gaaf gedaan.

Full Metal Jacket, absolute bazenfilm. Ken de vocals al uit meerdere HC platen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

Deze kan gesloten worden. Word samen met The records breaking gereleased :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Deze kan gesloten worden. Word samen met The records breaking gereleased :thumbup:

bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:18 

Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
wootum schreef:

Full Metal Jacket, absolute bazenfilm. Ken de vocals al uit meerdere HC platen :P

Ah ja tuurlijk. Kan me idd herinneren dat ze al ooit eerder toegepast zijn, maar of dat ook een HC plaat was betwijfel ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Noisecontrollers - In The Marine gebruikt ze ook. Vind ze in deze track ook erg leuk verwerkt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:20 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Steffnov schreef:
wootum schreef:

Ah ja tuurlijk. Kan me idd herinneren dat ze al ooit eerder toegepast zijn, maar of dat ook een HC plaat was betwijfel ik.

Ken hem sowieso van The Genesis Projection - Three Fucking Seconds en Masters of Ceremony - Skullfuck / 2008 Skulls (Headbanger Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:23 

Hardtraxx Veteran

Vocalen zijn vet, maar te veel gebruikt wat het geheel erg rommelig maakt. Melo is wel ok, maar weer niet echt bij deze kicks op 1 of andere manier (of andersom).

Het geheel klinkt niet echt af, wil 'm live wel 's horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:28 

Hardtraxxer

wootum schreef:

Bass Modulators - Our world (Tatanka Q-base edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:31 

Hardtraxx Veteran

Voor de geïnteresseerden:

MiM mag toch graag vocals gebruiken die uit de HC bekend zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:36 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:46 

Hardtraxx Veteran

Prima, kan dus hier besproken worden.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks