Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Chain Reaction

Track(s): Barricade

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Weer een lekker plaatje hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:46 
 
Hardtraxx Elite

Mwah ... Beetje standaard, mist wat power en de wow feeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig, maar niet extreem speciaal.

edit: overigens hoor ik hierin "Rebel to the Grave", dacht dat Ran-D & Digital Punk een plaat aan het maken waren met die naam, wel onhandig, 2x dezelfde vocal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:50 
 
Hardtraxx Addict

fucking standaard plaatje dit :(
Melodie is zo random als wat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 13:50 
 
Hardtraxx Addict

Weer een lekkere kick en ook een verrassend fijne melodie! Combinatie tussen zweverig en euforisch, sterke productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje, niet heel bijzonder. Wel iet wat vrolijkere melodie voor MiM en zijn doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Mwah ... Beetje standaard, mist wat power en de wow feeling.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over het algemeen vind ik dit maar saai. Het weet nergens te overtuigen. Standaard mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Andromeda schreef:
Mwah ... Beetje standaard, mist wat power en de wow feeling.


Dit.

Inderdaad. 13 in een dozijn plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alweer deze vocals. Track doet me niet superveel, klinkt wel leuk gewoon om af en toe eens voorbij te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie is wel een beetje random inderdaad :/ Kicks zijn fijn. synth is ook wel fijn. Met een iets sterkere melodie was ik helemaal verliefd op deze plaat geworden. Nu vind ik 'm maar zozo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima track :) lekkere intro, mooie zweverige melodie met gewoon goede kicks eronder. Dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
fucking standaard plaatje dit :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Over het algemeen vind ik dit maar saai. Het weet nergens te overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Melodie is zo random als wat..

Inno schreef:
Melodie is wel een beetje random inderdaad :/

Haha, zo voorspelbaar. Een melodie van 8 maten is alweer te onnavolgbaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Geen hit, maar wel een lekkere track die je over 2 jaar graag opzet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:21 
 
Hardtraxx Newbie

ja ik vind het wel een lekker plaatje :) zoiezo verdient MIM respect voor de manier waarop ze bezig zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Prima track :) lekkere intro, mooie zweverige melodie met gewoon goede kicks eronder. Dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 16:44 
 
Hardtraxxer

kick is nice, net als zijn vorige.. Gelukkig kun je daar nu niemand meer over horen..

Nr is ook wel nice opzich
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rutger schreef:
ja ik vind het wel een lekker plaatje :) zoiezo verdient MIM respect voor de manier waarop ze bezig zijn :thumbup:


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Haha, zo voorspelbaar. Een melodie van 8 maten is alweer te onnavolgbaar. :P

Hij is helemaal niet onnavolgbaar. Het is gewoon een random melodie. Zit niet echt een lekkere pakkende muzikale lijn in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tail is veel te lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Track doet me niet superveel, klinkt wel leuk gewoon om af en toe eens voorbij te horen.

Dit, zeker niks speciaals. Gewoon 'een track'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch is het sounddesign van deze track goed! Ik vind de kicks wel lekker en die synth in de climax is echt lekker phat!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks