Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Cellrock

Track(s): Speakers on Rec

Sample/video:

http://www.be-at.tv/brands/de-berendonc ... bonus-9-10

34.18
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer een reverse in de intro, altijd goed!! Rest klinkt ook zeker leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

HQ graag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:34 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Cellrock stijl ligt me wel, simpel maar effectief. Vette sounds vanaf 1.47! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hier mag ik wel over! Klinkt als snoeien in de climax. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Artiest: Cellrock

Track(s): Speakers on Rec

Sample/video:

http://www.be-at.tv/brands/de-berendonc ... bonus-9-10

34.18


haha alles klinkt beter als jouw avatar precies op het ritme mee doet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus die screeshes in die climax, wat ge-wel-dig!! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cellrock gaat er goed op vooruit, klinkt echt gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:06 
 
Hardtraxx Newbie

Wauw, wat een :bomb:. Cellrock wordt met de dag beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 19:10 
 
Hardtraxx Elite

Wat is dit toch ook een vette track! Cellrock is echt heel tof bezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Cellrock heeft zo'n heerlijke verfrissende sound :love:
Speakers On Rec is echt vet hoop dat die nog bij de aankomende Cellrock release komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet! Die screeches maken het echt bruut geweld. Super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste Cellrock die ik vet vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 09:19 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Eerste Cellrock die ik vet vind :)


Eens :)
Andere pakken mij minder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 15:49 
 
Hardtraxxer

1 Grote hulde hiervoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt lekker die climax. De kicks komen me wel bekend voor, volgens mij uit een oud hardcore nummer.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks