Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 14:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Caine

Track(s): The Night Train

Sample/video:

@35:56
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 19:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoor hem nu voorbij komen in de TC podcast. Dit soort tracks zijn ontzettend vet als er dikke kicks onder zitten. Deze combinatie klinkt gewoon niet; een duistere melodie/sfeer gecombineerd met slappe kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 01:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje krom als je een B-Front avatar hebt.
Caine zijn kicks vind ik namelijk vele malen krachtiger.

(geen b-front hate)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind die kicks niet slap om eerlijk te zijn, zeker die kicks in die anti niet. Hele vette track vind ik dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 09:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Beetje krom als je een B-Front avatar hebt.
Caine zijn kicks vind ik namelijk vele malen krachtiger.

(geen b-front hate)

Dat is ook telkens het minste onderdeel in een B-Front track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melo in de climax doet me een beetje denken aan Samara.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hurrikane schreef:
Melo in de climax doet me een beetje denken aan Samara.

Een beetje heel erg! >.< Wel een erg dikke track, vind de kicks juist wel lekker! Hele vette sfeer ook neergezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat hij dit stuk eruit heeft gehaald. Vond dat wel origineel die 'stoomlocomotief' screeches bij het thema van dit nummer.

https://www.facebook.com/CaineHardstyle ... 074412330/
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks