Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 21:35 

Hardtraxxer

Artiest: Caine
Track(s): TBA (Lets take pillz?)

Sample/video: https://www.instagram.com/p/BFjwqb5mmlO/

Bron: Facebook en Instagram

Die gast blijft maar doorgaan.....die kick ook! :drool:

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/caine-let-s-get-pillz-ther-184-t56026.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 00:40 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij een kick met weinig kracht, die vocals zijn ook cringe. Weinig spannende elementen tot dusver..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 00:49 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Volgens mij een kick met weinig kracht, die vocals zijn ook cringe. Weinig spannende elementen tot dusver..

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 08:08 

Hardtraxxer

Citaat:
Die gast blijft maar doorgaan..... :drool:

Met enorm kazig zijn bedoel je? Dan ben ik het met je eens!
Zijn populaire gedoe op fb en standaard inspiratieloze kick-screechmeuk ben ik beu. Terwijl ik vroeger toch best gecharmeerd was van euforische Caine plaatjes.
Sinds hij bij Theracords heeft getekend draait het nog maar om één ding zo lijkt het: het commercieel uitmelken van zijn baard... Let's keep it music!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 10:23 

Hardtraxx Veteran

Klinkt ook nog niet echt veelbelovend. Ik vind Caine kwalitatief gezien ook geen goede producer en vind hem ook totaal niet passen bij Theracords. Zij willen graag mensen strikken die zich onderscheiden van de hardstyle scene en ook echt een eigen stijl hebben en niet meedoen met de hype. Caine doet gewoon mee met de 13/12 Raw meuk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 16:14 

Hardtraxx Veteran

heb het idee dat caine het erg veel om de kicks laat draaien. jammer dat deze kicks mij niet echt liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 17:38 

Hardtraxx Newbie

Kan best anti climax zijn en daarna climax, die gozer doet 9 van de 10x een climax in ze tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 21:24 

Hardtraxx Elite

Crippled schreef:
Sinds hij bij Theracords heeft getekend draait het nog maar om één ding zo lijkt het: het commercieel uitmelken van zijn baard... Let's keep it music!

Dit ja, begin me er ook wel aan te storen. Als hij nu eens begint moet goeie muziek maken.
Zijn doelstelling in 2016 was de hardste kick ooit maken, heeft ie nog veel werk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks