Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Caine

Track(s): Requital

Sample/video:

@ 02:07:09
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke track hoor, heerlijk B-Front stijltje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 14:16 
 
Hardtraxx Addict

Jaaa vet :D Idd dat B-front stijltje! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:16 
 
Hardtraxx Addict

Niet erg origineel dit.. Sound design ben ik ook nog niet erg van onder de indruk.
Laat hem eerst maar eens zijn eigen stijltje ontwikkelen, dan kan het nog interessant worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat het een B-Front plaat was gisteren. Ik gok dat Caine bij Fusion komt en B-Front zijn plaatjes gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 23:19 
 

tomac schreef:
Ik gok dat Caine bij Fusion komt en B-Front zijn plaatjes gaat maken.


Jah denk ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben ze dan nog niet genoeg van die non-producing-plaatjes-draaierts? Pavo en The Pitcher :')

Erg origineel is 't niet, dacht bij de eerste seconden dat ik Inner Creativity had aangezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 13:01 
 
Hardtraxxer

tomac schreef:
B-Front zijn plaatjes gaat maken.

Waarom dat nou weer? Als hij dit kan maken moet bob t toch niet doen?
Btw echt geweldig dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heel vet deze :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 18:27 
 
Hardtraxx Elite

vette plaat, maar dat hij zijn eigen stijl ontwikkeld i.p.v. die van b-front na doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 20:35 
 
Hardtraxxer

Gezeik -,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 16:31 
 
Hardtraxxer

Gaat deze ooit nog released worden? Geweldige track overigens! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat, idd een B-Front stijltje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 20:07 
 
Hardtraxxer

ondertussen al bezig met ze eigen style! ;) wat vast dikk goed producer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
wat vast dikk goed producer :thumbup:

Ouderwets stukje brallen dit xd Begrijp d'r he-le-maal niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijke plaat, maar dit lijkt te veel op de nummer van b-front. Ook de effecten en sounds die b-front gebruikt worden gebruikt. It kills the song vind ik. Zoals eerder gezegd, laat hem eerst ff zijn eigen stijl ontwikkelen, want produceren kan die wel.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks