Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 18:03 
 
Hardtraxxer

Artiest:Caine

Track(s):10 teaser tracks



Persoonlijk had ik nog nooit van deze man gehoord,
terwijl ik toch aardig in de hardstyle scene bekend ben.
Valt me zeker niks tegen.
Misschien dat iemand wat info over deze man kan vertellen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan best wat worden met deze man maar hij moet echt aan z'n kicks werken. In alle 10 de stukjes heb ik geen enkele vette kick gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit veel potentie in, zie deze meneer nog wel naar DWX Anarchy gaan, past hij wel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 07:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op de laatste editie Loudness vond ik deze man maar niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 10:20 
 
Hardtraxx Veteran

hmmm... zitten wel aantal leuke tracks tussen maar zoals hierboven al is aangegeven hij mag echt aan zijn kicks werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 11:53 
 
Hardtraxx Addict

HSlovah schreef:
Artiest:Caine

Persoonlijk had ik nog nooit van deze man gehoord,
terwijl ik toch aardig in de hardstyle scene bekend ben.
Valt me zeker niks tegen.
Misschien dat iemand wat info over deze man kan vertellen??

Komt uit Schotland en draaide afgelopen editiie van Loudness in Eindhoven.
Requital werd toen heel de avond gebruikt als "Loudness intro" bij de meeste artiesten
van wat ik me er nog van kan herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Requital is fucking dik! Die sfeer in dat plaatje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat laatste nummertje is wel dik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Dat laatste nummertje is wel dik :love:

Lijkt wel erg op de 2de climax van Outbreak - Survival imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Requital is fucking dik! Die sfeer in dat plaatje (L)


Inderdaad! Had zo van B-Front kunnen wezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:26 
 
Hardtraxxer

Hij zou wel het neefje van B-front kunnen zijn,
Hij is ook ginger :P
En allebei zelfde producties.

Je kunt wel zien dat B-Front zijn grootste idool is. Zelfde stijl, en draait ook veel tracks in zijn setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat alle kicks teveel kracht missen, verder klinkt het namelijk wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vooral het 'I am the danger' en 'Night Train' stukje is vet, maar de rest klinkt op sommige kicks na erg vet. Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom die
JVDM schreef:
maar
:P ?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks