Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Brian NRG & Proto Bytez

Track(s): World Of Magic

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lekker in hq :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:10 
 
Hardtraxxer

jammer van die pauw :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HomicideNL schreef:
jammer van die pauw :/

Ik was het nummer aan het luisteren terwijl ik jouw comment las.
Mn eerste reactie was "huh pauw? welke pauw" en 10 seconde later wist ik precies wat je bedoelde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:28 
 
Hardtraxxer

Koelkast schreef:
HomicideNL schreef:
jammer van die pauw :/

Ik was het nummer aan het luisteren terwijl ik jouw comment las.
Mn eerste reactie was "huh pauw? welke pauw" en 10 seconde later wist ik precies wat je bedoelde xd


:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wat een amateuristisch kut nummer. erger me ook aan de kicks. en de intro sounds >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 23:44 
 
Hardtraxxer

toch klapt die outro bij 3:29 er wel lekker in hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 01:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HomicideNL schreef:
toch klapt die outro bij 3:29 er wel lekker in hoor ^^

Is die niet hetzelfde als bij de intro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:53 
 
Hardtraxxer

dylanleijten schreef:
HomicideNL schreef:
toch klapt die outro bij 3:29 er wel lekker in hoor ^^

Is die niet hetzelfde als bij de intro?


ja, maar de kick komt 1 step later:P klinkt wel gaaf :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks