Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 20:33 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Brian NRG

Track(s): I Believe (Test Mix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drama.. Pfff die zang, wat een ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:32 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke plaat in combi met zingende dame perfect dit soort platen hoor je nog veelste weinig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyleguy36 schreef:
dit soort platen hoor je nog veelste weinig :)


En dat is maar goed ook :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyleguy36 schreef:
Heerlijke plaat in combi met zingende dame perfect dit soort platen hoor je nog veelste weinig :)


Ik hoorde er gisteren op radio 538 toch echt 2 van zulke platen met irritant lange gezang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran



Scantraxx faalt.. De titel in de video klopt van geen kant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoezo de titel in de video klopt niet?
en wat heeft scantraxx hier mee te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt het nummer trouwens wel wat hebben na een paar keer luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Xbone is een sublabel van Scantraxx.. En de titel in de video komt niet overeen met de oorspronkelijke titel

Oh en btw hardstyle-releases/brian-nrg-believe-breathe-ft-farisha-t31506.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat het sublabel was wist ik nog niet, had hem nog niet gezien op de scantraxx site ;)

fout in de titel zie ik echt niet :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 01:05 
 
Hardtraxx Veteran

ulyss schreef:
fout in de titel zie ik echt niet :surrender:


Kijk eens rechts in het kader, daar staat "Breathe (ft. Farisha)" ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 01:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

staan beide waarschijnlijk op 1 release met breathe als A-kant? maybe, just guessing :)

edit, klopt ook wat ik zeg als je de kleinere lettertjes eronder bekijkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 01:10 
 
Hardtraxx Veteran

Oops, dat is idd de titel van de E.P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

;)

maar we kunnen idd nu in de andere topic verder
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks