Mad Krentenbol schreef:
Vreemd dat ze een evenement voor het goede doel nu ook een anthem geven. The Projeqt zelf vind ik een heel nobel initiatief.
Over de track zelf: ik hoor een bak met gerecyclede sounds.. Zowel synth als kick heb ik al te vaak uit zijn studio horen komen. In het geval dat de melo me had gepakt zou ik dit een stuk minder erg vinden, maar vind dit toch 3x niets.
Opzich wel mee eens.
Verder denk ik dat je met een anthem toch wat meer 'aandacht' krijgt, dat lijkt me juist voor dit een prima ontwikkeling.