Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:30 
 
Hardtraxxer

Artiest: Brennan Heart

Track(s): TBA (Defqon.1 Australia 2013 Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardnews is niet zo representatief maar denk wel dat dit voor de hand ligt omdat dit brennan heart zn kick is, en hoor ook wel iets van zijn synth terug, misschien een collab met s-dee of toneshifterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:41 
 

Lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me erg aan We Can Escape denken, denk daarom ook BH, al is Hardnews natuurlijk ook niet bepaald een betrouwbare bron. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brennan Heart op Twitter schreef:
“@HardNewsNL: Brennan Heart made the official Anthem for Defqon.1 Australia 2013. #DQAUS13”// I did?

Dus ik ga er van uit dat deze niet van BH is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus gebaseerd op niets. Dit topic mag dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Open.
Brennan Heart dus toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Open.
Brennan Heart dus toch.


Dat is toch nog nergens bevestigd? Dat andere filmpje van het andere topic was gewoon gissen en die YT profiel owner heeft de climax er gewoon aangeplakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 17:54 
 
Hardtraxx Elite

brennan heart begon op defqon met deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier is toch geen reet aan.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast melodieën, kicks en synths recycled deze uberpauper nu ook al titels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Titel wordt bedacht door Q-Dance, net als vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
brennan heart begon op defqon met deze track.

Wil nog niet zeggen dat het van hem is. Hard Driver draaide ook het Qontinent Anthem op DQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 23:42 
 
Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
hotymoty schreef:
brennan heart begon op defqon met deze track.

Wil nog niet zeggen dat het van hem is. Hard Driver draaide ook het Qontinent Anthem op DQ.

Qontinent is wel wat anders als Defqon, maar wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Doelde op het principe, maar hier klinkt het wel sterk naar BH. We zullen wel zien. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 01:13 
 

Brennan heeft hem helemaal niet gedraaid op Defqon. :thumbup:
Daarom schakel ik mijn twijfels in en zet wat geld op Outbreak ofzeau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 11:45 
 
Hardtraxx Elite

Jro_ schreef:
Brennan heeft hem helemaal niet gedraaid op Defqon. :thumbup:
Daarom schakel ik mijn twijfels in en zet wat geld op Outbreak ofzeau.

Haha helemaal wel, hiij opende daarmee

Hier wijsneus

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 11:57 
 
Hardtraxxer

Duidelijk dat dit Brennan Heart is... Precies zijn sounds dus... Anyway vind het wel een k*t nr zoals vele anthems afgelopen jaren...
Wanneer komt er weer een Anthem zoals die van Ran-d & B-Front van Rebirth ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 12:42 
 

hotymoty schreef:
Jro_ schreef:
Brennan heeft hem helemaal niet gedraaid op Defqon. :thumbup:
Daarom schakel ik mijn twijfels in en zet wat geld op Outbreak ofzeau.

Haha helemaal wel, hiij opende daarmee

Hier wijsneus



Dat was de intro van zijn set, toeter. :D
Maar wss is die track nog niet af, vandaar.

Blijft speculatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 13:14 
 
Hardtraxx Elite

Ja maar zou wel heel vreemd zijn als ie dan het Defqon anthem in een intro zou doen bij een artiest die hem niet gemaakt heeft vind je niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Tegenwoordig kan alles. xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks