Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogen de trolls weer weg en gewoon over de track hebben in plaats van een wedstrijdje wie het laatst reageert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
02.14-02.16: Dat stuk even loopen, welke track is dat? Komt me bekend voor.


Ik gok op Dark Oscillators - Food For Woofers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker


Daar komt het oorspronkelijk vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geniaal melodietje blijft dat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat afschuwelijk dit. Met die videoclip er bij echt te duidelijk gemaakt met het idee om op TV te komen, zeker omdat er helemaal geen intro of outro bij zit.

Brennan Heart is zijn onderscheidende sound trouwens ook helemaal kwijt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

mark-feyenoord schreef:
bRt_ schreef:
02.14-02.16: Dat stuk even loopen, welke track is dat? Komt me bekend voor.

Ik gok op Dark Oscillators - Food For Woofers :)

Correctomundo! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:00 
 
Hardtraxx Addict

Vocals en het melodietje vind ik zeker niet slecht, maar hoor dit liever niet meer in hardstyle. Ben er nu ook wel een beetje klaar mee. De melodie vind ik dan wel weer lekker, maar wat te simpel. Er had een mooiere, meer complexe melodie uit kunnen rollen. Ook ben ik niet echt weg van vocals door een climax heen. Niet echt een sterke plaat dus, maar vond hem eerst echt afschuwelijk. Nu valt het mee, maar zeker ook niet geweldig.
Lose My Mind vond ik in het begin heerlijk, inmiddels veel te vaak gehoord, en ik vind dat het niveau van die
plaat toch een stuk hoger ligt dan deze. Destijds was het gebruik van zang in hardstyle ook nog niet zo ernstig veel, en was het natuurlijk een andere situatie. Nu ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Destijds was het gebruik van zang in hardstyle ook nog niet zo ernstig veel, en was het natuurlijk een andere situatie.

Alweer een teken dat ze totaal niet creatief zijn he (lopende band- / kuddehardstyle). ^^ Een paar stoppen gayvocals er in, en in 1x doen alle mainstream producers het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:07 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
BvG50 schreef:
Destijds was het gebruik van zang in hardstyle ook nog niet zo ernstig veel, en was het natuurlijk een andere situatie.

Alweer een teken dat ze totaal niet creatief zijn he (lopende band- / kuddehardstyle). ^^ Een paar stoppen gayvocals er in, en in 1x doen alle mainstream producers het.

Ja, dat bedoel ik dus. De hype met al dat gezang is te groot geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Sunboom schreef:
Wat afschuwelijk dit. Met die videoclip er bij echt te duidelijk gemaakt met het idee om op TV te komen, zeker omdat er helemaal geen intro of outro bij zit.

Volgens mij word geen enkele clip binnen de hardstyle scene gemaakt voor TV doeleinden, deze in ieder geval niet. Het is gewoon om meer views te genereren en meer geld te verdienen op YouTube :).

Zatox
Great new... Just received information that my videoclip "My Life" is going on AIR at the Belgium tv channel "Jim Tv".

Het zijn gewoon allemaal kleine stapjes, eerst laten ze de mensen wennen aan clips, dan komt er iemand met een clip op tv en roepen ze weer, wat maakt het nu uit youtube of TV. Bij de radio net zo, eerst draaien ze alleen op internet, vervolgens hebben ze een beukplaat, dan hebben ze een hele show midden in de nacht en nu draait Brennan Heart gewoon primetime:
@SLAMHARDSTYLE
Vet! Vanavond in The Creepshow op @slamfm: Brennan Heart (@djbrennanheart)! Tune in vanaf 18.00u. #SLAMHARDSTYLE

En het werkt, zou je dit bericht 2 jaar terug hebben geplaatst, zou het hele forum erover klagen, nu is er niet eens iemand meer die er überhaupt op reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij zult mij nooit brekennnn
Jij zult mij nooit brekennnn
Jij zult mij nooit brekennnn
Jij zult mij nooit brekennnn

tutututututututututututututuLAlalalala GAYYYYY
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:15 
 
Hardtraxxer

Hahaha held :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks