Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Artiest: Brennan Heart

Track(s): Lift Me Up

Sample/video:

View on YouTube
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Een track zonder de BH synth? Wow xd
Helaas heeft hij nu een patent aangevraagd op gay vocals. >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Lyst wrote:Een track zonder de BH synth? Wow xd
Helaas heeft hij nu een patent aangevraagd op gay vocals. >.<
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Maar die vocal lijkt op die uit dat nummer die tussen de nieuwe tracks staat onder de naam; Wildstylez - TBA, dus weet niet of dit klopt of dat het een collab is of iets dergelijks. We zullen het snel genoeg horen. :thumbup:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
EINDELIJK eens een track met andere synths!
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Het concept klinkt dik, wachten op HQ ^^
J
Skedoedelefloeps wrote:Het concept klinkt dik, wachten op HQ ^^
Dat dus.
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
klinkt wel vet :thumbup:
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Erg jammer van de vocals maar opzich niet verkeerd.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Wat Lyst al zei: die vocals... :sick: WAAAROM een manne stem als je ook een vrouwen stem kan gebruiken? Kan iemand mij dit uitleggen? :P
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Gehoord op The Qontinent lekkere track
J
Maximum wrote:Wat Lyst al zei: die vocals... :sick: WAAAROM een manne stem als je ook een vrouwen stem kan gebruiken? Kan iemand mij dit uitleggen? :P
Fabian zijn voorkeur gaat gewoon uit naar mannen, misschien weet Thera er meer van.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
nongayversion plx
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Maximum wrote:Maar die vocal lijkt op die uit dat nummer die tussen de nieuwe tracks staat onder de naam; Wildstylez - TBA, dus weet niet of dit klopt of dat het een collab is of iets dergelijks. We zullen het snel genoeg horen. :thumbup:
Sorry, maar Brennan Heart & Wildstylez hebben een collab gemaakt.
Kijk maar @ twitter Wildstylez ;)

Maar waarschijnlijk is dit niet de collab, want ik hoor geen enkele invloeden van de beide heren.
Houdt het maar op Lift Me up van Brennan Heart.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Ik zie liever een instrumental mix met andere kicks.
D
Artiest
last seen Apr 2019
JEFSKIII wrote:
Maximum wrote:Wat Lyst al zei: die vocals... :sick: WAAAROM een manne stem als je ook een vrouwen stem kan gebruiken? Kan iemand mij dit uitleggen? :P
Fabian zijn voorkeur gaat gewoon uit naar mannen, misschien weet Thera er meer van.
Walgelijke opmerking.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
BuzzLightyear wrote:Ik zie liever een instrumental mix met andere kicks.
Idd kvind die vocals echt crap :/
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
GT500eleanor wrote:
Maximum wrote:Maar die vocal lijkt op die uit dat nummer die tussen de nieuwe tracks staat onder de naam; Wildstylez - TBA, dus weet niet of dit klopt of dat het een collab is of iets dergelijks. We zullen het snel genoeg horen. :thumbup:
Sorry, maar Brennan Heart & Wildstylez hebben een collab gemaakt.
Kijk maar @ twitter Wildstylez ;)

Maar waarschijnlijk is dit niet de collab, want ik hoor geen enkele invloeden van de beide heren.
Houdt het maar op Lift Me up van Brennan Heart.
Hoezo sorry? :P Jah dat weet ik, die staat ook in een ander topic. Dit is indd gewoon solo BH, dat hoor je ook want het is zoals gewoonlijk niet zo best (vind ik)!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Skedoedelefloeps wrote:
JEFSKIII wrote:
Walgelijke opmerking.
Man man, grapjes mogen gemaakt worden hoor Skedoedel.. niet zo piepen! :thumbup:
J
Inderdaad, en overigens bedoel ik dat Thera hem als geen ander kent dus die zal dat vast wel weten. :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Mag het nog wel een walgelijke opmerking vinden, zwaar respectloos tegenover een man die meer heeft betekend in z'n leven dan de meeste hier kunnen dromen. Of het nu als grapje bedoelt is of niet, vind het misplaatst, wou dat er gewoon even over kwijt.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Vet!
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Skedoedelefloeps wrote:Mag het nog wel een walgelijke opmerking vinden, zwaar respectloos tegenover een man die meer heeft betekend in z'n leven dan de meeste hier kunnen dromen. Of het nu als grapje bedoelt is of niet, vind het misplaatst, wou dat er gewoon even over kwijt.
lol, dat dit uit jouw mond komt, als er iemand grappen maakt die niet kunnen ben jij dat wel. Vooral in het actuele gedeelte, waar berichten staan over overleden mensen en waar jij best vaak ongepaste grappen plaatst.

Overigens, de punten waar jij normaal gesproken kritisch naar kijkt bij andere tracks, daar kunnen Brennans tracks nooit ongeschonden doorkomen en toch verdedig jij hem altijd. Waarom?
D
Artiest
last seen Apr 2019
Ja idd, een opmerking als "Fabian zijn voorkeur gaat uit naar mannen." is idd gewoon een stukje kritiek op het nummer :thumbsup:
Iedereen mag kritisch zijn, ik ben nooit een discussie aangegaan omdat iemand zei "weer dezelfde kicks en synths" behalve als het overduidelijk niet dezelfde sounds waren. Ik weet ook dat BH veel hergebruikt, maar ik neem het wel op voor hem, of welke artiest dan ook, als hij de grond in wordt gestampt hier en dat gebeurt nog wel eens.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ik vond de grap ook niet zo grappig, maar had nou ook niet de behoefte om er zo zwaar aan te tillen. Het viel me gewoon op dat de man van de ongepaste grappen nu ineens moeilijk gaat doen over een ongepaste grap..

Dus je neemt het voor hem op, omdat veel mensen kritiek op hem hebben? Help soundmazter dan ook even, want die wordt nog veel harder de grond in getrapt. Vaak is het zo als veel mensen kritiek op iets/iemand hebben, dat het niet uit de lucht gegrepen is.
Last edited by Lyst on 22 Aug 2011 13:35, edited 1 time in total.