Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Brennan Heart

Track(s): Lift Me Up

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Een track zonder de BH synth? Wow xd
Helaas heeft hij nu een patent aangevraagd op gay vocals. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Een track zonder de BH synth? Wow xd
Helaas heeft hij nu een patent aangevraagd op gay vocals. >.<

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar die vocal lijkt op die uit dat nummer die tussen de nieuwe tracks staat onder de naam; Wildstylez - TBA, dus weet niet of dit klopt of dat het een collab is of iets dergelijks. We zullen het snel genoeg horen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

EINDELIJK eens een track met andere synths!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:53 
 
Artiest

Het concept klinkt dik, wachten op HQ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:55 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Het concept klinkt dik, wachten op HQ ^^


Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt wel vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg jammer van de vocals maar opzich niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Lyst al zei: die vocals... :sick: WAAAROM een manne stem als je ook een vrouwen stem kan gebruiken? Kan iemand mij dit uitleggen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gehoord op The Qontinent lekkere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:12 
 

Maximum schreef:
Wat Lyst al zei: die vocals... :sick: WAAAROM een manne stem als je ook een vrouwen stem kan gebruiken? Kan iemand mij dit uitleggen? :P


Fabian zijn voorkeur gaat gewoon uit naar mannen, misschien weet Thera er meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nongayversion plx
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 20:16 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Maar die vocal lijkt op die uit dat nummer die tussen de nieuwe tracks staat onder de naam; Wildstylez - TBA, dus weet niet of dit klopt of dat het een collab is of iets dergelijks. We zullen het snel genoeg horen. :thumbup:


Sorry, maar Brennan Heart & Wildstylez hebben een collab gemaakt.
Kijk maar @ twitter Wildstylez ;)

Maar waarschijnlijk is dit niet de collab, want ik hoor geen enkele invloeden van de beide heren.
Houdt het maar op Lift Me up van Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie liever een instrumental mix met andere kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 21:59 
 
Artiest

JEFSKIII schreef:
Maximum schreef:
Wat Lyst al zei: die vocals... :sick: WAAAROM een manne stem als je ook een vrouwen stem kan gebruiken? Kan iemand mij dit uitleggen? :P


Fabian zijn voorkeur gaat gewoon uit naar mannen, misschien weet Thera er meer van.


Walgelijke opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Ik zie liever een instrumental mix met andere kicks.

Idd kvind die vocals echt crap :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Maximum schreef:
Maar die vocal lijkt op die uit dat nummer die tussen de nieuwe tracks staat onder de naam; Wildstylez - TBA, dus weet niet of dit klopt of dat het een collab is of iets dergelijks. We zullen het snel genoeg horen. :thumbup:


Sorry, maar Brennan Heart & Wildstylez hebben een collab gemaakt.
Kijk maar @ twitter Wildstylez ;)

Maar waarschijnlijk is dit niet de collab, want ik hoor geen enkele invloeden van de beide heren.
Houdt het maar op Lift Me up van Brennan Heart.

Hoezo sorry? :P Jah dat weet ik, die staat ook in een ander topic. Dit is indd gewoon solo BH, dat hoor je ook want het is zoals gewoonlijk niet zo best (vind ik)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
JEFSKIII schreef:
Maximum schreef:
Wat Lyst al zei: die vocals... :sick: WAAAROM een manne stem als je ook een vrouwen stem kan gebruiken? Kan iemand mij dit uitleggen? :P


Fabian zijn voorkeur gaat gewoon uit naar mannen, misschien weet Thera er meer van.


Walgelijke opmerking.

Man man, grapjes mogen gemaakt worden hoor Skedoedel.. niet zo piepen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:48 
 

Inderdaad, en overigens bedoel ik dat Thera hem als geen ander kent dus die zal dat vast wel weten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 00:53 
 
Artiest

Mag het nog wel een walgelijke opmerking vinden, zwaar respectloos tegenover een man die meer heeft betekend in z'n leven dan de meeste hier kunnen dromen. Of het nu als grapje bedoelt is of niet, vind het misplaatst, wou dat er gewoon even over kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 02:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mag het nog wel een walgelijke opmerking vinden, zwaar respectloos tegenover een man die meer heeft betekend in z'n leven dan de meeste hier kunnen dromen. Of het nu als grapje bedoelt is of niet, vind het misplaatst, wou dat er gewoon even over kwijt.

lol, dat dit uit jouw mond komt, als er iemand grappen maakt die niet kunnen ben jij dat wel. Vooral in het actuele gedeelte, waar berichten staan over overleden mensen en waar jij best vaak ongepaste grappen plaatst.

Overigens, de punten waar jij normaal gesproken kritisch naar kijkt bij andere tracks, daar kunnen Brennans tracks nooit ongeschonden doorkomen en toch verdedig jij hem altijd. Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:54 
 
Artiest

Ja idd, een opmerking als "Fabian zijn voorkeur gaat uit naar mannen." is idd gewoon een stukje kritiek op het nummer :thumbsup:
Iedereen mag kritisch zijn, ik ben nooit een discussie aangegaan omdat iemand zei "weer dezelfde kicks en synths" behalve als het overduidelijk niet dezelfde sounds waren. Ik weet ook dat BH veel hergebruikt, maar ik neem het wel op voor hem, of welke artiest dan ook, als hij de grond in wordt gestampt hier en dat gebeurt nog wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vond de grap ook niet zo grappig, maar had nou ook niet de behoefte om er zo zwaar aan te tillen. Het viel me gewoon op dat de man van de ongepaste grappen nu ineens moeilijk gaat doen over een ongepaste grap..

Dus je neemt het voor hem op, omdat veel mensen kritiek op hem hebben? Help soundmazter dan ook even, want die wordt nog veel harder de grond in getrapt. Vaak is het zo als veel mensen kritiek op iets/iemand hebben, dat het niet uit de lucht gegrepen is.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks