Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Brennan Heart

Track(s): ID

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:15 
 
Hardtraxx Addict

13 in een dozijn nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
13 in een dozijn nummertje.


Dit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Aardig sfeertje weet hij neer te zetten, alleen een beetje jammer van die standaard vocals :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit niet verkeerd klinken. Is ie eindelijk van zijn standaard Brennan Heart synth afgestapt? Hij weet in ieder geval wel een sfeer neer te zetten in dit nummer :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het beter dan de gemiddelde Brennan Heart plaat uit 2011 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wooow wat een sfeer zit er in deze track, heel erg vet gedaan! Dit soort werk mag Fabian vaker afleveren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:37 
 
Donateur

Vind eigenlijk wel energiek en sfeervol nummer. Vind de stem wel weer vet, hij heeft wel vocal net als bij masterblade etc.

Ze touranthem blijkbaar ditt. Hij gaat toch voor elke bezochte stad een toepassend nummer maken. Mij benieuwen wat voor soort tracks brengen. Zit natuurlijk druk nu op dat elke keer een track af moet. Moet wel helemaal mooit uitgewerkt worden.

Ik begrijp wel dat heel veel mensen zijn style niet helemaal de bom vinden en saai om zelfde bouw, structuur en geluidjes. Maar wat ik bijzonder van brennan heart vind is de hoge kwaliteit van zijn sound, en de toegankelijkheid die hij creeerd voor het brede begrip van het publiek.

Kan altijd wel genieten van zijn tracks, maar komt omdat ik euforie en emotie in tracks wel van hou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxxer

Best dik hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

wat een plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik vind het beter dan de gemiddelde Brennan Heart plaat uit 2011 :D


²
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:03 
 
Hardtraxxer

Lekker euforisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeertje is wel leuk, maar het klinkt weer vreselijk standaard allemaal... De vocals is ook weer zoiets. Doe gewoon niet! Kick klinkt zo op het eerste gehoor ook niet echt bijzonder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt een lekkere plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb de track nog eens ff goed geluisterd. denk dat dit een collab is met code black. in het laag van de kick hoor je duidelijk de code black tail. blijf het een supervette track vinden. vooral de opbouw naar de climax met de zang erbij bezorgt mij kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Vind eigenlijk wel energiek en sfeervol nummer. Vind de stem wel weer vet, hij heeft wel vocal net als bij masterblade etc.

Ze touranthem blijkbaar ditt. Hij gaat toch voor elke bezochte stad een toepassend nummer maken. Mij benieuwen wat voor soort tracks brengen. Zit natuurlijk druk nu op dat elke keer een track af moet. Moet wel helemaal mooit uitgewerkt worden.

Ik begrijp wel dat heel veel mensen zijn style niet helemaal de bom vinden en saai om zelfde bouw, structuur en geluidjes. Maar wat ik bijzonder van brennan heart vind is de hoge kwaliteit van zijn sound, en de toegankelijkheid die hij creeerd voor het brede begrip van het publiek.

Kan altijd wel genieten van zijn tracks, maar komt omdat ik euforie en emotie in tracks wel van hou.



ben benieuwt welke plaat van arnhem is dan, heb namelijk toen niet veel bijzonders gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Ze touranthem blijkbaar ditt. Hij gaat toch voor elke bezochte stad een toepassend nummer maken. Mij benieuwen wat voor soort tracks brengen. Zit natuurlijk druk nu op dat elke keer een track af moet. Moet wel helemaal mooit uitgewerkt worden.

Lijkt me meer wat voor Tatanka. Nu wordt het gewoon 1 groot nummer in stukjes gehakt gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet slecht dit, maar het gaat ook niet in mijn meest afgespeelde lijstje komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 14:42 
 
Donateur

TiMOTHYb schreef:
Soundscrollerz schreef:
Ze touranthem blijkbaar ditt. Hij gaat toch voor elke bezochte stad een toepassend nummer maken. Mij benieuwen wat voor soort tracks brengen. Zit natuurlijk druk nu op dat elke keer een track af moet. Moet wel helemaal mooit uitgewerkt worden.

Lijkt me meer wat voor Tatanka. Nu wordt het gewoon 1 groot nummer in stukjes gehakt gok ik.


Inderdaad daar zat ik ook aan te denken, maar denk dat hij ook wel wat met de steden gaat doen in zijn tracks, bepaalde teksten die toepasselijk zijn en passen bij een grote stad ofzo.

Bijvoorbeeld in New York: Harlem Hoes, Brooklyn Bitches, New York Snitchez on my Hitlist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 13:27 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
echt een lekkere plaat :thumbsup:



Inderdaad! Tijden niet zo'n goede track van Brennan Heart gehoord..! toppie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:02 
 
Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
echt een lekkere plaat :thumbsup:


Zwaar mee eens.. brennan heart kan er wel wa van. deze samen met whatsit gonna be (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere plaat :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks