Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Brennan Heart

Track(s): Gateway to Eternity

Sample/video:

Bron: WE R Hardstyle podcast

Eerste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De track die ik op I AM Hardstyle zo vet vond :woot: :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op I am Hardstyle klonk hij wel lekker maar als ik hem nu zo terug hoor is het wel een beetje slappe hap >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja heerlijke track :thumbsup: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behoorlijke kaas. Gelukkig hou ik wel van kaas dus het is acceptabel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoorde dit plaatje op I AM Hardstyle en was er toen al erg van onder de indruk ^^ heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Behoorlijke kaas. Gelukkig hou ik wel van kaas dus het is acceptabel


Dit! kicks zijn wel weer lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een gevoel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk sfeertje, zat gelijk helemaal in de podcast :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 16:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 18:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend fijn sfeertje :love: Maar ben bang dat de kicks in betere kwaliteit alles gaat verpesten, even afwachten nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe van deze plaat aub een Dub mix!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Doe van deze plaat aub een Dub mix!!

Dit, en voeg dan gelijk kicks toe want die lijken vrijwel nonexistent. Verder klinkt het niet slecht. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net voor het eerst gehoord in de Xxlerator Podcast. Wat een sfeer en melodie, wauw :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Duurt lang. Lekker op de tribune van de show genieten tijdens Qlimax met dit nummer was echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:49 
 

Broken Balance schreef:
Duurt lang. Lekker op de tribune van de show genieten tijdens Qlimax met dit nummer was echt heerlijk.

Zal wel op zijn Album komen :P. Hij heeft sws nog een bak aan platen liggen waar je nooit meer iets van hoort :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was deze al bijna weer vergeten, mooi nummer voor de Defqon eindshow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
mooi nummer voor de Defqon eindshow :love:


Inderdaad, heeft qua sfeer en melodielijn wel wat weg van Still Here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Deze komt op het album neem ik aan/hoop ik?


hij ook al met album bezig dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 16:13 
 
Hardtraxxer

HardstyleFreak schreef:
Exterkate schreef:
Deze komt op het album neem ik aan/hoop ik?


hij ook al met album bezig dan? :P


Jep ,

Ik denk dat het #IAMHARDSTYLE heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hm ok wist enkel van het nieuwe album van WP.. Thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 16:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De laatste paar jaren kan ik niet luisteren naar de kicks van BH, dus was heel erg bang dat daarom dit nummer verpest zou worden. Nu zijn deze kicks nog niet sterk, maar ze zijn in ieder geval luisterbaar. Gelukkig, want wat een ontzettend goed nummer is dit zeg. Heerlijke sfeer/emotie :loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks