Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Artiest: Borgeous

Track(s): Invincible (Envine Bootleg)

Sample/video: https://www.facebook.com/photo.php?v=738436072882239 https://www.facebook.com/photo.php?v=74 ... =2&theater

Bron: Facebook

Envine schreef:
New snippet! Will play this one next weekend for sure! Daylight festival Matrixx at the Park:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/photo.php?v=74 ... =2&theater
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

:love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, echt wow. Dat huppeltje in de melodie op 2:15 ook :drool:
Simpel misschien, maar wat een heerlijke melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahahaha die vent staat de hele tijd als enigste te springen zegt die op het einde ´Wat een klote nummer!´ :lol: :lol: :lol:

OT: Melodie klinkt heerlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Hahahahaha die vent staat de hele tijd als enigste te springen zegt die op het einde ´Wat een klote nummer!´ :lol: :lol: :lol:

OT: Melodie klinkt heerlijk :$


Naar de klote zegt hij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Zin schreef:
Hahahahaha die vent staat de hele tijd als enigste te springen zegt die op het einde ´Wat een klote nummer!´ :lol: :lol: :lol:

OT: Melodie klinkt heerlijk :$


Naar de klote zegt hij


Ohhhh oeps hahaha xD ik verstond dus echt totaal wa anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



34:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 21:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker energiek :D Kicks gaan wel erg hoog en pitchen wat lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 10:57 
 
Hardtraxxer

Behoorlijk catchy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin schreef:
jaron123 schreef:
Zin schreef:
Hahahahaha die vent staat de hele tijd als enigste te springen zegt die op het einde ´Wat een klote nummer!´ :lol: :lol: :lol:

OT: Melodie klinkt heerlijk :$


Naar de klote zegt hij


Ohhhh oeps hahaha xD ik verstond dus echt totaal wa anders :P


jij verstaat wat je wilt verstaan haha :P ik verstond dit trouwens ook :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks