jeffrey2107 wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
niet de officiele release en de kwaliteit is om te huilen + reclame vocal door de plaat heen.
Dit geeft echt geen gekloot met de regeltjes denk ik
jeffrey2107 wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
aangezien de link er nog staat geloof ik dat ze het niet erg vinden iddNuracore wrote:jeffrey2107 wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
niet de officiele release en de kwaliteit is om te huilen + reclame vocal door de plaat heen.
Dit, anders had ik het niet geplaatst natuurlijkNuracore wrote:jeffrey2107 wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
We zitten niet 24/7 op Hardtraxxjeffrey2107 wrote:aangezien de link er nog staat geloof ik dat ze het niet erg vinden iddNuracore wrote:jeffrey2107 wrote:ik zou die link weghalen als ik jou was, volgens mij mag dit niet namelijk
Oke dan weet ik datThe Venator wrote: De link heb ik weggehaald omdat de clyp.it link het prima doet en mp3's niet toegestaan zijn, rip of niet.
ah duidelijkThe Venator wrote:We zitten niet 24/7 op Hardtraxx
De link heb ik weggehaald omdat de clyp.it link het prima doet en mp3's niet toegestaan zijn, rip of niet.
Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)jeffrey2107 wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
dat zou vet zijn, ik wacht nog altijd op de Sound Rush remix van Secret of the BladeMitzinator wrote:Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)jeffrey2107 wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
Zeker eind 2017Mitzinator wrote:Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)jeffrey2107 wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
album? ik heb wat gemist geloof ikMitzinator wrote:Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)jeffrey2107 wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
Brennan Heart had ooit een post op zen fb gezet van: Blademasterz album yes or no.. En aangezien je er niets meer van leest.. Maarja, ik vrees dat het inderdaad nogwel even gaat duren, WE R is zelfs nog bezig met het releasen van de I Am Harstyle platen van Brennan :pjeffrey2107 wrote:album? ik heb wat gemist geloof ikMitzinator wrote:Waarschijnlijk het album in 2017. (Als die doorgaat natuurlijk)jeffrey2107 wrote:hopelijk word deze samen met de andere nieuwe blademasterz tracks snel gereleased,maar WE R kennende zal het wel weer niet
Nog een jaartje of 2.TSFH wrote:Wachtende op deze
Toch wel weer lief van hem.RoyAPO wrote:Brennan Heart gaat een gratis album releasen
Hij zal vast ook wel lief zijnMelvinFR wrote:Toch wel weer lief van hem.RoyAPO wrote:Brennan Heart gaat een gratis album releasen
Schaam je diepInfinI wrote:Totaal niet meegekregen dit. Wat een melodie
Haha jaNuracore wrote:Schaam je diepInfinI wrote:Totaal niet meegekregen dit. Wat een melodie