Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Blademasterz

Track(s): In The End (Dailucia Remix)

Sample/video:

@8:00

Bron:
YT &
Dailucia schreef:
Loved playing Intents Festival
‪#‎Rawphoria‬
‪#‎wheremyheartmatchesthebeat‬
‪#‎Blademasterz_InTheEnd_DailuciaRemix‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 17:52 
 

nee doe maar niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 18:04 
 
Hardtraxxer

Kwou al zeggen, gelukkig is dat geen Blademasterz 2015 remix maar van een random persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
Kwou al zeggen, gelukkig is dat geen Blademasterz 2015 remix maar van een random persoon.


Random persoon? Persoon als in vriendin van Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 21:33 
 
Hardtraxx Elite

IHanterI schreef:
Kwou al zeggen, gelukkig is dat geen Blademasterz 2015 remix maar van een random persoon.

Wanneer is iemand een random persoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister gehoord op Intents bij Brennan Heart, climax klonk best grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 17:20 
 

Vind het tot zo ver echt al heel erg gaaf klinken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:26 
 


32:15

Gaaf plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot de melodie klinkt het gewoon als een lekker midintro met drive en daar klinkt de kick ook echt lekker vind ik.
Maar als de melodie erin komt wtf gebeurd er met die kicks? :/ En die in the end ben ik al jaren beu :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die kicks :sick: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet gewoon niet wat ik over deze plaat moet denken.

Het klinkt leuk, maar ook weer totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Weet gewoon niet wat ik over deze plaat moet denken.

Het klinkt leuk, maar ook weer totaal niet.


Nog een lijntje maat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:kiss:

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De pitch van de kick klinkt voor mijn gevoel totaal niet logisch, ook geen fan van een dergelijke remix van dit nummer. Helaas, niet voor mij weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 11:40 
 

Brennan Heart heeft z'n eigen track aardig verneukt.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 16:45 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
De pitch van de kick klinkt voor mijn gevoel totaal niet logisch, ook geen fan van een dergelijke remix van dit nummer. Helaas, niet voor mij weggelegd.


Helemaal mee eens.

Hij gaat van hoog naar normaal ipv normaal laag hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 16:48 
 

IHanterI schreef:
Khadber schreef:
De pitch van de kick klinkt voor mijn gevoel totaal niet logisch, ook geen fan van een dergelijke remix van dit nummer. Helaas, niet voor mij weggelegd.


Helemaal mee eens.

Hij gaat van hoog naar normaal ipv normaal laag hoog


dat kan ook goed klinken maar in dit geval is het wat minder
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks