Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 18:54 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Blackout

Track(s): I Am The Darkness

Sample/video:

Bron: https://facebook.com/blackouthardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, dit klinkt helemaal niet slecht hoor :woot: Synth/Screeches hadden misschien wel nog wat scherper/feller gemogen, maar verder prima voor iemand waar ik nog nooit van gehoord heb. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo dan, kllinkt zeker niet slecht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:34 
 
Hardtraxxer

I've lost you 2.0 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat je beter even een andere artiesten naam kunt kiezen.. ;)
https://soundcloud.com/mdmaron
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks