Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 14:03 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Blackburn

Track(s): Weakness

Sample/video:

17:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik hou wel van dat stijltje van Blackburn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Hoorde em in de Rodenburg zaterdag, echt supervet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij mag echt wel eens aan die kicks van hem gaan werken. Afgelopen zaterdag tijdens de showcase viel echt op hoe zwak Blackburn tracks live klinken. Jammer,want de rest is wel vet, maar de kicks verpesten het wat voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Hij mag echt wel eens aan die kicks van hem gaan werken. Afgelopen zaterdag tijdens de showcase viel echt op hoe zwak Blackburn tracks live klinken. Jammer,want de rest is wel vet, maar de kicks verpesten het wat voor mij.


Inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 13:16 
 

Mag zijn stijltje ook wel :D lijkt wel hele tijd zelfde nummer maar dan iets anders, maar in dit geval is dat niet echt erg... Wil hem live wel is meemaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 15:47 
 
Hardtraxxer

Heerlijk stijltje, vond de track live ook erg goed klinken. Helaas alleen de intro gefilmd dus daar hebben we niks aan. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een drive heeft deze plaat! Die switch tussen melodie en die andere sounds is geniaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Weakness dus! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro is lekker en er zit een lekkere drive in het nummer. Jammer dat de melodie wel erg veel op de Crump remix van Ran-D lijkt. Verpest het meestal een beetje voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 15:20 
 
Hardtraxx Elite

Wat een geweldige track!! Alles klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Eindelijk weer een plaatje van Blackburn die ik leuk vind :) melodie heeft overigens wel veel weg van Crump (Ran-D Remix) inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer LoL vocalen, nice. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 21:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De drive in deze plaat :worship:
Erg benieuwd hoe dit live gaat :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks