Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is dit een onwijs lekker plaat zeg! Acid invloeden vind ik bijna altijd wel vet, zo ook hier :D . Climax klinkt ook erg vetjes en de kicks zijn ook niet mis. Een reverse bass had (zeker in de intro) niet misstaan, maar desalniettemin is het een hele brute track :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummertje. Goed op weg die Blackburn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 18:38 
 

Erg lekkere track. Ik vind vooral de melodie goed bedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 01:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die onderbrekingen in de melodie, gaaaf.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks