Nazale schreef:
Blackburn schreef:
Deze heet 'Hunt Down'

Welk stuk van het nummer hebben we nu gehoord? Het klinkt wel weer vet. Het lijkt zo op het eerste gehoor nog wel steeds heel erg op vorige nummers denk ik. Zelfde geluidjes. Wil niet zeggen dat het niet leuk is hoor maar ik denk dat als er nog een paar tracks zo komen dat ik dan mijn interesse ga verliezen.
Je bent wel lekker door aan het produceren in ieder geval! Doe je nog iets onder drivium of is het echt lekker hardstyle georienteerd vanaf nu?
Dit is de climax en outro
Verder produceer ik meerdere stijlen en is het maar net waar ik inspiratie voor heb!