Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 10:52 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Blackburn

Track(s): Hunt Down

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 12:47 
 
Artiest

Deze heet 'Hunt Down' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:55 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt weer fijn ^^ wel benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:14 
 

Blackburn schreef:
Deze heet 'Hunt Down' ;)

Welk stuk van het nummer hebben we nu gehoord? Het klinkt wel weer vet. Het lijkt zo op het eerste gehoor nog wel steeds heel erg op vorige nummers denk ik. Zelfde geluidjes. Wil niet zeggen dat het niet leuk is hoor maar ik denk dat als er nog een paar tracks zo komen dat ik dan mijn interesse ga verliezen.

Je bent wel lekker door aan het produceren in ieder geval! Doe je nog iets onder drivium of is het echt lekker hardstyle georienteerd vanaf nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 14:35 
 
Artiest

Nazale schreef:
Blackburn schreef:
Deze heet 'Hunt Down' ;)

Welk stuk van het nummer hebben we nu gehoord? Het klinkt wel weer vet. Het lijkt zo op het eerste gehoor nog wel steeds heel erg op vorige nummers denk ik. Zelfde geluidjes. Wil niet zeggen dat het niet leuk is hoor maar ik denk dat als er nog een paar tracks zo komen dat ik dan mijn interesse ga verliezen.

Je bent wel lekker door aan het produceren in ieder geval! Doe je nog iets onder drivium of is het echt lekker hardstyle georienteerd vanaf nu?


Dit is de climax en outro :)
Verder produceer ik meerdere stijlen en is het maar net waar ik inspiratie voor heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:54 
 
Hardtraxx Elite


@17:23
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij speelt Blackburn League of Legends, eerst al Darius vocalen, nu weer Warwick. :P
Fijne track trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 17:03 
 
Hardtraxx Elite

Fijne track, niet meer niet minder. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette track :thumbsup: , hij lijkt veel op Stay Alert maar daar is niks mis mee :P
En Warwick vocals :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor! Qua stijl lijkt deze heel erg op Stay Alert. De break is erg tof, en de climax heeft een behoorlijke drive :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Erg vet :D

Yes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nvm
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks