Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Blackburn

Track(s): Embrace The Night

Sample/video: @04:39

:thumbsup: :yay: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat een kaas :/ :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat een kaas :/ :(

Dit had ik toch even niet verwacht inderdaad. Klinkt inspiratieloos en gebruikt weer die standaard Blackburn geluiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kicks beter dan de gemiddelde mainstream plaat, maar melo/synth brengen weinig drive met zich mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had dit inderdaad ook niet verwacht!
Weet me nu niet echt te pakken, denk dat ik hem wat vaker moet horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eenvoudig maar klinkt best lekker zo voor tussendoor :). Misschien komt dat doordat de kicks mij meer aanstaan dan de gemiddelde "mainstream" tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blackburn weet me af en toe wel te bekoren. Zo ook met deze plaat. Leuke euforische melodie, en niet een standaard mainstream kick eronder. Lekker plaatje, gaat gehaald worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm helaas niet zoveel aan, ik zet Stay Alert weer op :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Vind 'm helaas niet zoveel aan, ik zet Stay Alert weer op :love: :worship:

Dit dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel break hoor. Alleen die kicks liggen me niet zo, verneuken het behoorlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Vind er helemaal niks aan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:57 
 

vet nummer hoor :D alleen die kicks klinke op me laptop niet heel hoopvol
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Evenals zijn set van deze maand, een mindere van Blackburn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind m wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Vind er helemaal niks aan. :/

Ik deel deze mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry Bart maar je kan beter gewoon platen als ' Stay Alert' & 'Without Warning' maken want dat komt veeel beter over als dit.. vind dit plaatje erg saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit doet mij niks.. Ik vond zijn andere melodieuze tracks It's You en Be Aware wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro klinkt vet, de rest is redelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 14:30 
 
Hardtraxx Addict

niet de beste Blackburn plaat, maar na een paar keer luisteren is hij nog best leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 03:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk, maar doet me op het eerste gehoor niet zo veel :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks