Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Heb hem ondertussen vaker geluisterd. De kicks zijn lekker hard, heerlijke synth en bijpassende melodie. Echt ge-wel-dig gewoon. Weet niet of dit wel echt bij Fusion past maar ach :P Deze plaat staat zeker in mijn top 10 voor 2011!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:37 
 

Vraag me af waar dit dan op gereleased kan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Heb hem ondertussen vaker geluisterd. De kicks zijn lekker hard, heerlijke synth en bijpassende melodie. Echt ge-wel-dig gewoon. Weet niet of dit wel echt bij Fusion past maar ach :P Deze plaat staat zeker in mijn top 10 voor 2011!

Ik zou niet weten waarom deze niet bij Fusion past. Ze zijn lekker breder aan het worden, dus dan kan dit ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een lelijke reverse bass. Climax is wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:18 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Kwisniks schreef:
Heb hem ondertussen vaker geluisterd. De kicks zijn lekker hard, heerlijke synth en bijpassende melodie. Echt ge-wel-dig gewoon. Weet niet of dit wel echt bij Fusion past maar ach :P Deze plaat staat zeker in mijn top 10 voor 2011!

Ik zou niet weten waarom deze niet bij Fusion past. Ze zijn lekker breder aan het worden, dus dan kan dit ook prima.


Ik dacht dat het een beetje te ''hands up'' ( :P ) zou zijn voor Fusion, omdat Fusion toch wel de wat hardere platen heeft meestal. De laatste tijd hoor ik idd wel wat meer variatie daar vandaan komen, dus een beetje te kort door de bocht gebracht van mij. Aan hardheid mist het voor iig mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

red planet en fear zeker > dit, maar vind dit wel leuk voor de afwisseling ^^ toch toca's miracle wel leuker qua pop-remixjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar zijn er ook genoeg meer euforische platen uitgebracht, zeker in de laatste paar platen. Kijk naar een Flow, Fly With Me, Ain't Nobody, Split Second etcetera. Allemaal vrij recent uitgebracht, maar toch euforischer.

Fusion wil ook wat meer de breedte in, hopelijk komt dat binnenkort een beetje bij de mensen aan. Ook als je gasten als Omegatypez en Profite erbij vraagt geeft dat alleen maar meer aan wat je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dit jaar zijn er ook genoeg meer euforische platen uitgebracht, zeker in de laatste paar platen. Kijk naar een Flow, Fly With Me, Ain't Nobody, Split Second etcetera. Allemaal vrij recent uitgebracht, maar toch euforischer.

Fusion wil ook wat meer de breedte in, hopelijk komt dat binnenkort een beetje bij de mensen aan. Ook als je gasten als Omegatypez en Profite erbij vraagt geeft dat alleen maar meer aan wat je wilt.


Ben daar niet zo blij mee eigenlijk, je kunt nu zien dat dit effect heeft op artiesten als B-Front & Zany dat ze ook wat meer de euforische kant uit gaan met een paar platen en ze vaker euforische platen draaien in setjes. Ik vind dat persoonlijk jammer, want zijn toch wel 2 favorieten van me mbt de wat hardere hardstyle. Breder gaan hoeft niet altijd goed te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hoogste pitch was totaal niet nodig, de kick had gewoon door kunnen lopen zonder dat het verkeerd zou klinken. Doodzonde weer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 00:47 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind de hoogte van de pitchkicks erg vervelend. Eerst hoog beginnen en dan omlaag. Vind het niet lekker klinken. De pitch is verder prima, daar niet van hoor. De melodie vind ik ook niet pakkend, vind de kick ook helemaal niet lekker bij de melodie passen. Intro en outro vind ik wel erg lekker qua hoe het in elkaar zit met die reverse en de synth. Daar hoor ik graag.

Conslusie: eerste misser van Code Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 03:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vindt dit wel een mooie release, Code Black laat zien dat hij diverse platen kan maken. Gewoon een goede mainstreamplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Khadber schreef:
Dit jaar zijn er ook genoeg meer euforische platen uitgebracht, zeker in de laatste paar platen. Kijk naar een Flow, Fly With Me, Ain't Nobody, Split Second etcetera. Allemaal vrij recent uitgebracht, maar toch euforischer.

Fusion wil ook wat meer de breedte in, hopelijk komt dat binnenkort een beetje bij de mensen aan. Ook als je gasten als Omegatypez en Profite erbij vraagt geeft dat alleen maar meer aan wat je wilt.


Ben daar niet zo blij mee eigenlijk, je kunt nu zien dat dit effect heeft op artiesten als B-Front & Zany dat ze ook wat meer de euforische kant uit gaan met een paar platen en ze vaker euforische platen draaien in setjes. Ik vind dat persoonlijk jammer, want zijn toch wel 2 favorieten van me mbt de wat hardere hardstyle. Breder gaan hoeft niet altijd goed te zijn...

Niet mee eens. Een "normale" B-Front set opent ook altijd melodischer om op te bouwen en daarna op een bizar harde manier af te sluiten. Helaas wordt B-Front meestal nu met iemand anders, Live of op een Loudness neergezet waardoor dat niet echt vaak meer kan. Eigenlijk heel jammer!
Ik denk dat een goed voorbeeld zijn set op Decibel was als "normale B-Front set". Ik vind dat in ieder geval prachtig.

Zany lijkt (let op lijkt) ook wat meer te gaan experimenteren. Met Worship en Squared nu in ieder geval wel twee echt andere plaatjes. Ik weet natuurlijk niet of hij die weg doorzet. Meer melodisch wil ik het niet echt noemen. Het zijn eerder plaatjes met een extreme drive erin, veel lange climaxen en dergelijke.

Maar goed. Eigenlijk heeft dit weinig met Code Black te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is waar, maar wat jij met een ''normale B-Front set'' bedoelt is voor mij juist het tegenovergestelde wat ik van deze man wil horen :P . Maar OT maar weer dan, we geven 't verkeerde voorbeeld hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 15:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 18:33 
 
Artiest

Volgens mij ben ik verliefd op deze plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 18:06 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
G1LL schreef:
Khadber schreef:
Dit jaar zijn er ook genoeg meer euforische platen uitgebracht, zeker in de laatste paar platen. Kijk naar een Flow, Fly With Me, Ain't Nobody, Split Second etcetera. Allemaal vrij recent uitgebracht, maar toch euforischer.

Fusion wil ook wat meer de breedte in, hopelijk komt dat binnenkort een beetje bij de mensen aan. Ook als je gasten als Omegatypez en Profite erbij vraagt geeft dat alleen maar meer aan wat je wilt.


Ben daar niet zo blij mee eigenlijk, je kunt nu zien dat dit effect heeft op artiesten als B-Front & Zany dat ze ook wat meer de euforische kant uit gaan met een paar platen en ze vaker euforische platen draaien in setjes. Ik vind dat persoonlijk jammer, want zijn toch wel 2 favorieten van me mbt de wat hardere hardstyle. Breder gaan hoeft niet altijd goed te zijn...

Niet mee eens. Een "normale" B-Front set opent ook altijd melodischer om op te bouwen en daarna op een bizar harde manier af te sluiten. Helaas wordt B-Front meestal nu met iemand anders, Live of op een Loudness neergezet waardoor dat niet echt vaak meer kan. Eigenlijk heel jammer!
Ik denk dat een goed voorbeeld zijn set op Decibel was als "normale B-Front set". Ik vind dat in ieder geval prachtig.

Zany lijkt (let op lijkt) ook wat meer te gaan experimenteren. Met Worship en Squared nu in ieder geval wel twee echt andere plaatjes. Ik weet natuurlijk niet of hij die weg doorzet. Meer melodisch wil ik het niet echt noemen. Het zijn eerder plaatjes met een extreme drive erin, veel lange climaxen en dergelijke.

Maar goed. Eigenlijk heeft dit weinig met Code Black te maken..


Over dat Zany verhaal met experimenteren, kijk zijn oude releases maar eens, waar vrijwel bij elke release als B-kant een experimentele track bij zit. Hij doet dit al eigenlijk heel lang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:16 
 
Hardtraxx Newbie

Volgens mij is die melodielijn een klein beetje geïnspireerd door Swedish House Mafia - One..
Correct me if I'm wrong, maar ik hoor het er toch wel een beetje in ^^

In ieder geval een hele lekker plaat! Krijg een lekker gevoel van die Melodie! Pitchkicks vindt ik hier ook gaaf bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit nummer niks en dat komt niet omdat het geen 'hard' nummer is ofzo, hij weet me gewoon (nog) niet te pakken met dit nummer. De kicks overheersen te erg in de main melodie en ik vind het intro niet zo veel speciaals. Ook vind ik het echt schijtvocalen. Verder hoor ik veel house invloeden terug in dit nummer, hier heb ik geen problemen mee noch dat ik er iets op tegen heb hoor. Vind het in dit nummer alleen niet echt goed uit de verf komen. Ik ben zoiezo nog niet erg overtuigd van Code Black, dus ik laat ook deze productie lekker links liggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook Fusion 131 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Ook Fusion 131 ?


Dit wordt 134.
Kan dicht; hardstyle-releases/black-white-get-your-hands-up-code-black-remix-fusion134-t23061.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Vincent_ schreef:
Ook Fusion 131 ?


Dit wordt 134.
Kan dicht; hardstyle-releases/black-white-get-your-hands-up-code-black-remix-fusion134-t23061.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks