Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
A
vind de toonhoogtes van de melodie erg vet maar de melodie zelf ervan vind ik wat minder wat voor mij de track ent niet super maakt, verder wel een vette track 
Weer een lekkere track van Bioweapen, na eternal vision nu weer zo'n hemelse melodie 
De mid intro vind ik wel vet met die screeches en de melodie is echt heeeeerlijk
De mid intro vind ik wel vet met die screeches en de melodie is echt heeeeerlijk
Klinkt echt heerlijk! Bioweapon worden steeds meer mijn helden! Kijk echt uit naar hun album! 
Same hereMaximum wrote:Klinkt echt heerlijk! Bioweapon worden steeds meer mijn helden! Kijk echt uit naar hun album!
Ze blijven mij maar verrassen met hun steeds andere harde intro's, grote variatie in kicks en altijd maar weer heerlijk melodieën
Vind deze melodie juist wat minder dan bijv Memento remix en All i want.
lijkt er serieus geen eens opp-stylez wrote:Skyrocket pt2
deze gasten kunnen ook echt alles maken! Heerlijke track! 
-
I
Sinds ik move your body hoorde ben ik fan! Maar zijn al lang en breed gepromoveerd tot mijn helden! lekkere combinaties van harde kicks en heerlijke melodien 
-
I
Komen ze met een album!?Maximum wrote:Klinkt echt heerlijk! Bioweapon worden steeds meer mijn helden! Kijk echt uit naar hun album!
IvoLovesWillemii wrote:Komen ze met een album!?Maximum wrote:Klinkt echt heerlijk! Bioweapon worden steeds meer mijn helden! Kijk echt uit naar hun album!
Ja en Toneshifterz ook
2e climax serieus wel, al gelijk toen ik dit nr hoorde zong ik in me eigen al mee " im a skyrocket" dus het zal wel ergens vandaan komen.. View on YouTubeMarkienl wrote:lijkt er serieus geen eens opp-stylez wrote:Skyrocket pt2
Zeker!tomac wrote:Lekkere outro
-
I
Nrgizer wrote:IvoLovesWillemii wrote:Komen ze met een album!?Maximum wrote:Klinkt echt heerlijk! Bioweapon worden steeds meer mijn helden! Kijk echt uit naar hun album!
Ja en Toneshifterz ook
Gaat iedereen nou ineens digital age produceren? 
Maximum wrote:Zeker!tomac wrote:Lekkere outro(valt me wel gelukkig mee dat er nog niet zon knaapie is geweest die zegt dat dat outro op digital age lijkt
)
Kettingzaag wrote:Gaat iedereen nou ineens digital age produceren?
-
A
Kettingzaag wrote:Gaat iedereen nou ineens digital age produceren?
En daar blijft het bij, rest van de plaat niet mijn smaaktomac wrote:Lekkere outro
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Best lekker nummertje hoor!