Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Bioweapon

Track(s): Make A Move

Sample/video:

Bron: Bioweapon socials
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze echt een stuk lekkerder dan die eerste preview. Heerlijke track dit :D Goed dat ze echt voor een bioweapon stijl hebben gekozen, en geen mengelmoes van de huidige stijlen van Audiofreq & Code Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Damn. :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat weer :loving: Reload The Weapon was al super dik en deze klinkt na de eerste keer luisteren ook al erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze is ook weer erg fijn, de betere van de twee imo. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat. Pitchkicks gaan hoog, maar vind ze niet storend. Krijg zelfde gevoel bij als bij Eternal Vision :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Al 5x achter elkaar geluisterd, maar blijft totaal niet hangen. Ik heb geen idee hoe die nou precies ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Mooi dat deze gasten terug zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, deze doet mij helaas niet zo heel erg veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reload the Weapon pakte mij veel meer dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 00:02 
 

chas1n schreef:
Reload the Weapon pakte mij veel meer dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Reload the Weapon pakte mij veel meer dan deze.

Precies. Vind de kicks hier veel te hoog gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 01:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is leuk, fijn euforisch plaatje. Maar ik ben toch meer fan van Reload the Weapon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid intro vind ik helemaal niet zo spannend eigenlijk met die reverse bass, misschien dat die live wel goed klinkt :). Verder een redelijke plaat, maar sta nog niet vol te juichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat Bioweapon weer terug is, Mooie plaat verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Nee, deze doet mij helaas niet zo heel erg veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, zo rustgevend die melodie :loving: De te hoge pitchkicks neem ik voorlief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 22:02 
 

zo rond 2.33 die pitchkick :lol: :lol: :lol: :lol: dan kan frontliner nog wat van leren, tering hoe hoog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne plaat als er enigszins normale kicks onder zouden zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2015 13:12 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk. :love:
Die mid :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
zo rond 2.33 die pitchkick :lol: :lol: :lol: :lol: dan kan frontliner nog wat van leren, tering hoe hoog :lol:

Expressionz, On The Rise etc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2015 12:45 
 

BuzzLightyear schreef:
jeffrey2107 schreef:
zo rond 2.33 die pitchkick :lol: :lol: :lol: :lol: dan kan frontliner nog wat van leren, tering hoe hoog :lol:

Expressionz, On The Rise etc. :P

oh ja die bestond ook nog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt wel een Audiofreq plaat met Code Black sounds, erg gaaf en energiek! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2015 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, doet me niks. Ik heb het idee alsof die kicks niet echt naar voren komen
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks