Last edited by Zaagkick on 02 Jan 2025 12:54, edited 1 time in total.
Zin in het album.
Wel achterlijke shirtjes.
Hopen dat die ooit komtpoekiepoes12 wrote: Zin in het album.
Haha lees het nu. Zou in 2023 al gebeurd moeten zijn. Wist niet dat dat al zolang geleden aangekondigd werdMYTZE wrote:Hopen dat die ooit komtpoekiepoes12 wrote: Zin in het album.Al meerdere keren een release periode gehoord. Zit nog steeds te wachten op Bioweapon - We May Live On
Maar heerlijk dit
Komt samen wanneer het P1 album gereleased gaat worden door onze andere twee heren.MYTZE wrote:Hopen dat die ooit komtpoekiepoes12 wrote: Zin in het album.Al meerdere keren een release periode gehoord. Zit nog steeds te wachten op Bioweapon - We May Live On
![]()
Ja das mijn reddit post, sloot audiofreq de set mee afhurricane wrote:Album komt in maart 2025, aldus aangekondigd op VWAB ?
haha sorry voor de scoop plaatsen hierSven-O wrote:Ja das mijn reddit post, sloot audiofreq de set mee afhurricane wrote:Album komt in maart 2025, aldus aangekondigd op VWAB ?
Oh, was meer als bevestiging vanwege je vraagtekenhurricane wrote:haha sorry voor de scoop plaatsen hierSven-O wrote:Ja das mijn reddit post, sloot audiofreq de set mee afhurricane wrote:Album komt in maart 2025, aldus aangekondigd op VWAB ?